سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد:
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری چهارمین جشنواره «نماز، کودک، انقلاب» به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 03 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمدرضا آخوندی  با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: کودکان و نوجوانان نقش و جایگاه مهمی در برنامه های این ایام دارند و لازم است با اجرای برنامه‌های متنوع، دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های انقلاب را با اجرای برنامه‌های جذاب برای آنها تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۳ عنوان برنامه برای کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در این ایام پیش بینی شده است،‌افزود: نشست تخصصی با موضوع ضرورت انقلاب ۵۷ و چگونگی آشنایی نسل جدید با دستاوردهای انقلاب همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اجرا شد.

بنا به گزارش خبرگزاری مهر، آخوندی همچنین از گشایش نمایشگاه دست سازه‌های اعضای کانون خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه در طول ایام دهه فجر در مرکز فرهنگی شماره یک میبد برای بازدید عموم کودکان و نوجوانان دایر است.

وی همچنین از برگزاری جشنواره نمایش خلاق خبر داد و گفت: این جشنواره ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مجتمع فرهنگی هنری یزد اجرا می شود.

آخوندی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از تصویرسازی کودکان و نوجوانان از دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از طریق خاطره گویی انجام می شود، بیان کرد: به همین منظور برنامه خاطره گویی دفاع مقدس روز ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز فرهنگی هنری آسفیچ بهاباد اجرا می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد همچنین از برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی هنری در مرکز فرهنگی هنری شهرستان تفت خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه ۱۵ بهمن ماه در این مرکز افتتاح می شود.

آخوندی، برگزاری چهارمین جشنواره «نماز، کودک، انقلاب» را نیز از دیگر برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر برشمرد و افزود: این برنامه با حضور شاعر نام آشنای حوزه کودک و نوجوان، غلامرضا بکتاش در ۱۶ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری یزد برگزار می شود.

وی، برگزاری جشنواره استانی شعر در ابرکوه و جشن انقلاب با بچه های رنگین کمان در یزد را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر برشمرد و یادآور شد: دو جشن ویژه انقلاب نیز در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۱ بهمن ماه در مراکز فرهنگی و هنری شهرستان یزد برگزار خواهد شد.

آخوندی ادامه داد: در روز ۲۲ بهمن نیز با ایجاد غرفه نقاشی در کنار سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، تلاش خواهیم کرد برنامه هایی شاد برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار