کد خبر: ۵۶۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸ 03 February 2018

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

فریدون حسنوند رئیس کمیسون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از بازدیدش از روند آب رسانی به روستای تل زرکه به اشتراک گذاشت.

 

 

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،از دیدارش با لوریس چکناواریان،آهنگساز و رهبر ارکستر خبر داد.

 

 

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصویری از حضورش در برنامه همدان و توسعه منتشر کرد.

 

 

غلامرضا تاجگردون در اینستاگرام خود تصاویری از بازدیدش از پتروشیمی گچساران،شرکتش در مراسم اغاز دهه فجر، بازدیدش از تاسیسات نفتی به همراه وزیر نفت و همچنین تصاویری از بازدیدش از بیمارستان صد تخته نرگسی گچساران منتشر کرد.

 

 

 

 

 

سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، با انتشار پست زیر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در چند ماه اخیر، موافقت اصولی تاسیس اداره هواشناسی شهرستان دشتی در شهر خورموج صادر شده است.

 وی افزود: مساحت زیاد شهرستان دشتی و وجود فاصله دویست کیلومتری بین اداره هواشناسی بوشهر و دیر، تنوع اقلیمی، وجود رودخانه مند، ارتفاعات کوهستانی بیرمی و مند، گستردگی استقرار عشایر، وجود مزارع گسترده کشت گوجه و مجاورت بسیاری از نقاط دشتی و تنگستان با دریا و رواج صیادی و صفاری در این دو شهرستان، لزوم تاسیس اداره هواشناسی در شهرستان دشتی را ضروری کرده است.
 نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تاسیس این اداره باید بسیار زودتر از این انجام می‌گرفت، تاکید کرد: تاسیس این اداره ضمن تاثیر مستقیم در ارتباط کارشناسان هواشناسی با کاربران مختلف و توسعه هواشناسی کاربردی، تاثیر بسزایی برای ارائه خدمات هواشناسی و کمک به پایداری سرمایه‌های ملی خواهد داشت.
 وی عنوان کرد: در ادامه همکاری مسئولین اجرایی شهرستان و استان، تأمین قطعه زمینی برای استقرار این اداره در شهر خورموج و همچنین اختصاص اعتبار مناسبی جهت تملک زمین و تامین تجهیزات ایستگاه هواشناسی ضروری می باشد.
 نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان  در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با هم‌افزایی مناسبی که در این مورد شکل گرفته،شاهد تاسیس و شروع بکار هر چه سریع‌تر اداره هواشناسی شهرستان دشتی در سال آینده باشیم.

 

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، تصاویری از دیدار مجمع نمایندگان گیلان با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جلسه بررسی مشکلات و معضلات کانون وُکلای استان گیلان منتشر کرد.

 

 

 

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، از دیدارش با رئیس انجمن تالاسمی کشور خبر داد.

 

 

 سیدحسین افضلی نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود نوشت: در راستای فعال نمودن حوزه معدن در سطح شهرستان اقلید در جلسه ای با حضور دکتر رحیمی مدیر عامل شرکت کالسیمین و سرپرست شرکت سرب و روی قشم و مهندس جمشیدی مدیر روابط عمومی و رئیس حوزه مدیر عامل شرکت مذکور، پتانسیلهای موجود در سطح شهرستان اقلید بررسی و مقرر گردید راههای همکاری بین این شرکتهای بزرگ و حوزه صنعت و معدن شهرستان شناسایی گردد و از ظرفیت بالای این شرکتها در راستای توسعه بخش معدن استفاده شود.

 

 

وی در توضیح تصاویر زیر نوشت: افتتاح دستگاه‌های سنگ‌شکن، یورولوژی،تیوپ سی‌تی‌اسکن،افتتاح بخش مراقبت کودکان(NICU) و کلنگ زنی ساختمان جدیدCCU با اعتباری بالغ بر ۱۳  میلیارد ریال.

 

 

على اصغر یوسف نژاد نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى، تصویری از حاشیه جلسه بررسی لایحه بودجه ۹۷ در صحن علنی مجلس به اشتراک گذاشت.

 

 

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ویدیویی از واکنش خود در صحن مجلس به سوء مدیریت وزارت راه و شهرسازی در برف اخیر منتشر کرد.

 

 

ساداتی نژاد به انتشار پستی دیگر عنوان کرد: اشتغال چالش نخست کشور است.

 

 

داود محمدی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، ویدیویی از نطق اش در صحن مجلس پیرامون مشکلات کارگران و بازنشستگان منتشر کرد.

 

 

سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی در اینستاگرام شخصی خود ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت. 

 

 

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیام هایی در فضای مجازی آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار