معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد با اشاره به ضرورت اصلاح نگاه یک سویه به رفع مشکلات ترافیکی، گفت: ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه نقش مهمی در رفع مشکلات ترافیکی شهر و روست ایفا می‌کند.
کد خبر: ۵۶۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 02 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «محمدحسین فلاح تفتي» در هشتمين جلسه شوراي ترافيک شهرستان يزد با دستور كار طرح اصلاح هندسي تقاطع هاي فهادان، سيد گلسرخ و انتهاي بلوار كشاورز در روستاي اكرميه از توابع بخش مركزي، طرح احداث مسير دوچرخه سواري در باند شمالي بلوار جمهوري اسلامي و بررسي و پاسخگوئي به نامه‌هاي وارده به دبيرخانه شورا تشكيل شده است، اظهار کرد: رفع مسائل و مشكلات ترافيكي نيازمند همكاري همه دستگاه‌های اجرايي عضو شوراي ترافيك است.

وی افزود: نگاه بخشي و یک‌سویه به مشكلات ترافيكي شهرها و روستاها به‌هیچ‌وجه صحيح نيست و ضروري است تا با برنامه‌ریزی صحیح، تعامل و همفکری در راستای بهبود وضعيت ترافيكي در سطح شهرستان گام برداريم.

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد همچنين با اشاره به اجراي طرح‌های ترافيكي در روستاهاي شهرستان، گفت: اجراي طرح‌های عمراني و ترافيكي در روستاها می‌بایست در مسير كارشناسي و علمي اجرايي شود تا علاوه بر كمك به روستاها، در بهبود موضوعات ترافيكي در شهرها نيز مؤثر و مفيد باشد.

فلاح تفتي در پایان‌ با اشاره به ضرورت بهبود فرهنگ استفاده از دوچرخه در ميان مردم، خاطرنشان كرد: خوشبختانه شهرداري يزد به اين موضوع به‌صورت جدي واردشده است كه انتظار داريم مسيرهاي ويژه دوچرخه‌سواری براي شهروندان در معابر و خیابان‌های اصلي و مركزي شهر طراحي و اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار