مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد:
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای طرح چند رسانه ای در ۸۰ دبیرستان سطح شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 31 January 2018

به گزارش تابناک یزد، عباس ملازینلی امروز در جلسه روسای کمیته های سی‌گانه دهه فجر استان با امام جمعه یزد با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد، ۱۱۰ برنامه در ایام دهه فجر طرح ریزی کرده است، اظهار داشت: این برنامه ها تمام حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد را پوشش می دهد.

وی با اشاره به اهمیت نقش نسل جوان به ویژه کودکان و نوجوانان، بیان کرد: تلاش شده این قشر مخاطبان اصلی برنامه های دهه فجر امسال باشند.

بنا به گزارش خبرگزاری مهر، ملازینلی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی در دنیای امروز بسیار مورد استفاده و بسیار پرمخاطب است، تلاش عمده سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد بر این بخش معطوف شده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا طرح های چندرسانه ای برنامه ریزی و تدوین شده که این طرح در ایام دهه فجر در ۸۰ دبیرستان برگزار خواهد شد.

‌مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همچنین اجرای مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی را از دیگر برنامه های تدوین شده در ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: مسابقات کتابخوانی با محوریت و موضوع انقلاب طراحی شده است.

وی همچنین با اشاره به همزمانی ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) با ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: تلاش شده در اجرای برنامه ها، حرمت و اهمیت این ایام لحاظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار