مزارعی : برای جلوگیری از تجری افراد در نزاع های خیابانی و سرقت و حتی تخلفات راهنمایی و رانندگی ایجاد ساز و کار پایش تصویری در یاسوج مرکز استان لازم و ضروری است. وی از دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست نمود تلاشهای لازم را به منظور تخصیص اعتبار لازم برای این امر به عمل آورد. 
کد خبر: ۵۵۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 30 January 2018

نوزدهمین همایش رؤسای کلانتری و فرماندهان پاسگاههای انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی استان در مجموعه هتل لاله یاسوج برگزار گردید.  
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی رییس کل دادگستری استان در سخنانی فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت و افزود: در این ایام که با شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف گشته لازم است متولیان فرهنگی و دینی حرمت شهادت ام ابیها را رعایت نمایند. 
وی گفت: جامعه به شادی و نشاط نیاز دارد و لازم است در روزهای پیش رو برخورد نیروی انتظامی توأم با مسرت در جامعه باشد. 
قاضی القضات استان با فرمایشی از مولای متقیان که سربازان را دژی مستحکم در ایجاد امنیت و آرامش جامعه اسلامی معرفی نموده، اظهار کرد: امنیت درون مرزهای جامعه اسلامی مرهون تلاش زحمت کشان نیروی انتظامی و فرزندان همین آب و خاک است که دیوارة اصلی امنیت را با قرار دادن جان و تنشان ایجاد کرده و این موضوع خانواده هایشان را نیز تحت تأثیر قرار داده است.  
رییس شورای قضایی استان با اشاره به نامه 217 امام علی (ع) در نهج البلاغه و ذکر این نکته که امنیت بستر حیات بشر است خطاب به فرماندهان کوپ گفت: آرامش و امنیت بستر حیات بشر است و چنانچه امنیت اجتماعی ایجاد نشود هیچ سرمایه گذاری حاضر نیست در جهت توسعه استان سرمایه گذاری نماید و امروزه اگر مدیران استان به خود میبالند که استان در حوزه ی امنیت، مدیریت کرده حاصل مجاهدت شما سربازان ولایت است. 
وی در ادامه افزود: امنیت پایدار سبب شده که در ایام نوروز و سایر تعطیلات سال مسافران و گردشگران زیادی به استان سفر کنند و سفیران فرهنگی خوبی برای استان باشند. 
رییس کل دادگستری استان در ادامه سخنان خود با اذعان به اینکه نیروی انتظامی برای انجام وظیفه با مشکلات و کمبودهایی مواجه و لازم است مسئولان استانی و کشوری در جهت ارتقاء سطح سازمانی و معیشتی پرسنل ناجا تلاش نمایند افزود: با همه ی این مشکلات، نیروی انتظامی با روی گشاده و حفظ کرامت و حرمت مردم و جامعه موجب امنیت و عزت جامعه است و نیروی انتظامی اولین جایی است که در برخورد با نا امنی به ذهن هر فرد تداعی می شود و تماس با پلیس 110 می باشد. 
مزارعی در ادامه گفت: متناسب با رشد جامعه نحوه ارتکاب جرایم نیز تغییر می نماید. برای جلوگیری از تجری افراد در نزاع های خیابانی و سرقت و حتی تخلفات راهنمایی و رانندگی ایجاد ساز و کار پایش تصویری در یاسوج مرکز استان لازم و ضروری است. وی از دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست نمود تلاشهای لازم را به منظور تخصیص اعتبار لازم برای این امر به عمل آورد. 
مقام ارشد قضایی استان با اظهار اینکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ید واحد در ایجاد امنیت است اما گاهی اوقات ممکن است تذکراتی نیز در جهت روند بهتر امور داده شود و این به معنای فاصله بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیست؛ افزود: تکلیف ماست که به عنوان مجموعه ی واحد در نظام اسلامی دست به دست هم دهیم و معضلات جامعه و کشور را در بعد قضایی، امنیتی حل نماییم.  
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: خون پاک شهدای عزیز موجب دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران شده و امروزه نظام کفر تلاش مینماید که این نظام را از پای درآورد و در اتفاقات اخیر، مردم علیرغم مشکلات موجود ذره ای کوتاه نیامدند و هرجایی که اصل انقلاب، نظام، اعتقاد و شهدا ،هدف دشمن باشد ،همه با هم ید واحدیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار