مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مجموعه‌ای ویژه بانوان در قم وجود ندارد که بتوانند به‌آسانی ورزش کنند و در حال حاضر اداره کل ورزش و جوانان استان قم در نظر یک مجموعه ورزشی ایمن ویژه بانوان احداث کند.
کد خبر: ۵۵۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 26 January 2018

به گزارش تابناک قم، حسن عابدی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 95 که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، با ارائه گزارش عملکردی از اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اظهار داشت: این اداره کل عملکرد بسیار مطلوبی را از نگاه وزارت خانه داشته و در سال گذشته نیز موفق شدیم رتبه اداره کل برتر را در بین استان‌های کشور تصاحب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در سال گذشته ستاد بازی‌های آسیایی، المپیکی و پارالمپیکی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل شد و موفق شدیم پس از سی سال شاهد حضور دو نماینده در پارالمپیک باشیم.

وی با ابراز امیدواری به المپیک آینده گفت با ورود رشته کاراته به المپیک 2020 امیدواریم استان قم در این بخش نماینده داشته باشد و بتواند افتخاری آفرینی کند.

عابدی تصریح کرد: در سال گذشته تعداد قهرمانان استان قم رشد 15 درصدی داشته که بخش قابل‌توجهی از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان به هیئت‌های ورزشی به تیم تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ‌های کشور اختصاص داده‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم درباره اعتبار وزارت ورزش به اداره کل قم بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان 400 میلیارد تومان به اداره کل ورزش قم اختصاص داد که از این مبلغ تنها 30 میلیارد تومان نقدینگی شد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان به‌تنهایی قادر به تأمین نیازهای ورزشی جامعه نیست، عنوان کرد: به جهت توسعه ورزش در سطح استان قم نیازمند حمایت‌هایی از سوی شهرداری هستیم که تاکنون همکاری‌های مطلوبی شکل‌ گرفته است.

عابدی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای ویژه بانوان در قم وجود ندارد که بتوانند به‌آسانی ورزش کنند، گفت: در حال حاضر اداره کل ورزش و جوانان استان قم در نظر یک مجموعه ورزشی ایمن ویژه بانوان احداث کند که این پروژه نیازمند حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر مقدس قم است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار