مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب قیمت تمام‌شده تأمین آب قم را بیشتر از قیمت تمام‌شده آن در کشور دانست و گفت: با وجود اینکه آب قم گران‌تر تمام می‌شود اما تعرفه‌های آن همچون سایر نقاط کشور محاسبه می‌شود.
کد خبر: ۵۵۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 25 January 2018

به گزارش تابناک قم، حمیدرضا جانباز پیش از ظهر امروز در دیدار وزیر نیرو و جمعی از مدیران این وزارتخانه با آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به میزان آب مصرفی افراد در کشور اظهار داشت: سرانه مصرف ما به ازای هر نفر نسبت به کشورهای اروپایی بیشتر است، همچنین روزانه به ازای هر نفر 250 لیتر آب مصرف می‌شود.

وی با اشاره به سهم هزینه‌های آب در سبد خانوار گفت: این میزان دو دهم درصد است که به دلیل کم بودن مصرف صدور قبض در برخی از نقاط کشور به‌صرفه نیست، به همین دلیل صدور قبض دو ماه یک‌بار انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر اصلاح الگوی مصرف آب در قم بیان کرد: با وجود اینکه آب قم گران‌تر تمام می‌شود اما تعرفه‌های آن همچون سایر نقاط کشور محاسبه می‌شود.

جانباز قیمت تمام‌شده تأمین آب قم را بیشتر از قیمت تمام‌شده آن در کشور دانست و گفت: قیمت تمام‌شده تأمین آب در کشور 950 تومان بوده اما مبلغ دریافتی از مردم حدود 400 تومان است.

وی ابراز کرد: سه‌چهارم مشترکین آب در سطح کشور کمتر از 20 مترمکعب در ماه مصرف می‌ک

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار