رئیس هیئت بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی شرق کشور در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 30 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد‌رضا خوش‌باطن در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است نخستین دوره جشنواره بازی‌های بومی محلی شرق کشور و خراسان بزرگ با حضور 16 تیم از خراسان جنوبی، رضوی و شمالی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی افزود: نخستین دور این مسابقات با حضور 600 نفر خانم و آقا در سه رشته برای بانوان و سه رشته برای آقایان برگزار می‌شود که برای بانوان رشته‌های هفت سنگ، واژبال و دال پلان و برای آقایان هفت‌سنگ، داغل پلان و خروس جنگی در نظر گرفته شده است.

خوش‌باطن گفت: بنا بر رایزنی‌های صورت گرفته قرار است این مسابقات در هفته اول مهرماه و به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود که این مسابقات با مشارکت همه جانبه شهرداری استان‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با‌توجه به الطافی که در سال جاری فدراسیون بازی‌های بومی محلی به خراسان رضوی داشته است که توانستیم 25 خانه ورزش روستایی در نقاط مرزی خراسان رضوی را با اعتباری بالغ بر 705 میلیون تومان تجهیز کنیم که این مهم تاثیر بسیار زیادی بر توسعه بازی‌های بومی محلی استان دارد.

رئیس هیئت بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون 100 هزار ورزشکار بازی‌های بومی محلی در خراسان رضوی ساماندهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم هفت‌سنگ بانوان و تیم فوتسال آقایان خود را جهت حضور در مسابقات کشوری آماده می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار