مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام:
مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام گفت: به منظور تنظیم بازار مصرف 280 تن گوشت مرغ و قرمز در ایلام توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 30 June 2015

جهان عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: سهیمه مرغ شرکت پشتیبانی امور دام استان ایلام در ماه مبارک رمضان 240 تن است که با قیمت هر یک کیلوگرم 5 هزار و 100 تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان ایلام گفت: افزون بر این 40 تن گوشت قرمز شامل ران، سردست و گردن مربوط به سهمیه ماه مبارک رمضان برای استان ایلام بوده که میانگین قیمت این نوع گوشت‌ها به ازای هر کیلوگرم 21 هزار و 750 تومان به مردم استان ایلام عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: مردم و شهروندان ایلامی می‌توانند با مراجعه به سردخانه و یا دیگر مراکز عرضه نسبت به تهیه این اقلام اقدام کنند.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به مردم و شهروندان ایلامی کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد.

عبدی تصریح کرد: ثبات قیمت بازار مصرف مهم‌ترین هدف این سازمان برای توزیع و عرضه گوشت مرغ و قرمز در استان ایلام است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام گفت: این سازمان در تمام فصول سال و شرایط ویژه اقدام به توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز با قیمت مناسب به مردم استان ایلام کرده و در این راستا نیز توفیقاتی حاصل شده است.

وی ادامه داد: افزون بر این شرکت پشیبانی امور دام استان ایلام اقدام به توزیع جو به قیمت هر یک کیلوگرم 920 تومان برای مصارف دامداران کرده است و به میزان نامحدودی در این راستا ارائه خدمات می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین کار خرید مرغ (بسته‌بندی شده) از اتحادیه مرغداران با قیمت هر کیلوگرم 6 هزار و 500 تومان تا 6 هزار و 650 تومان نیز آغاز شده و مرغداران می‌توانند با مراجعه به اتحادیه مرغداران مرغ مازاد خود را به فروش برسانند.

عبدی تصریح کرد: این سازمان نیز در شرایط لزوم این مرغ‌ها را با قیمت 5 هزار و 100 تومان به بازار مصرف عرضه می‌کند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام گفت: البته قیمت مرغ زنده و مرغ کشتار شده و بسته‌بندی شده با هم تفاوت دارد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار