نعلی اکبری ماینده مردم شیراز: با تاکید بر اینکه ساختارشکنی و آشوب نشان از این دارد که عده‌ای از جاهای دیگر دستور می‌گرفتند، افزود: نظام اقتدار کافی برای حل این مشکل دارد و هم دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و هم مردم وارد صحنه شدند، مردم با حضور خود مخالفت خود را با این گونه رفتارها اعلام کردند.
کد خبر: ۵۴۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 04 January 2018

 

تابناک فارس به نقل از جوان آنلاین:علی اکبری درباره حوادث اخیرکه در نقاط مختلف کشور شکل گرفته است، اظهار داشت: مردم حق و حقوقی دارند که باید بتوانند اظهار حق کنند، حرفشان را بزنند و مطالبات را بگوینداما مفهومش این نیست که حرکت مردمی منجر به تخریب، آشوب، اغتشاش و ساختارشکنی شود. در فضای آرام مردم مطالبات خود را بیان کردند و گاهی مطالبات آنها در صحن مجلس بررسی شده اما اینکه با بهانه احقاق حق اموال عمومی و جان مردم به خطر بیفتد، از سمت هر کسی که باشد پذیرفته نیست.

اکبری با بیان اینکه کسانی که مسبب این کار هستند، باید پاسخگو باشند افزود: وقایع اخیر نشان داد که عده‌ای از جاهای دیگر دستور گرفتند و این موضوع از همه جهات خطرناک‌ است چراکه امنیت کشور را مورد تهدید قرار می‌دهند و باید با شدت با آنها برخورد کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا مردم به حق خود برسند، بیان کرد: موضوعی که مقداری در این حوادث تاثیر داشت، بحث موسسات مالی و سرمایه‌گذاران آنها بود. بانک مرکزی و دستگاه‌های نظارتی در بدو تاسیس این موسسات آن گونه که باید دقت نکردند و مردم هم سرمایه‌های ریز و درشت خود را به این موسسات سپرده بودند، برخی از موسسات نتوانستند جواب مردم را بدهند و اصل سرمایه مردم به خطر افتاد. تاکنون 11 هزار میلیارد تومان از پول مردم پرداخت شده که می‌توانست صرف رفاه و خدمات عمومی شود ولی به دلیل همین مسائل صرف مطالبات مردم شد. براساس اطلاعات بالغ بر98 درصد مشکل مردم حل شده است.

وی با تاکید بر اینکه ساختارشکنی و آشوب نشان از این دارد که عده‌ای از جاهای دیگر دستور می‌گرفتند، افزود: نظام اقتدار کافی برای حل این مشکل دارد و هم دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و هم مردم وارد صحنه شدند، مردم با حضور خود مخالفت خود را با این گونه رفتارها اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار