نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛
حجه الاسلام آل هاشم گفت: صمیمانه از آذربایجانی‌ها و تبریزی‌های قهرمان تشکر می‌کنم که یک بار دیگر شعور دینی، ملی خود را به نمایش گذاشتند و بهانه‌ای به آشوبگران ندادند، آفرین بر مردم غیرتمند آذربایجان و تبریز و گروه‌ها و احزاب و تشکل‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا که به آشوب‌گران اجازه آشوب ندادند.
کد خبر: ۵۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 03 January 2018

حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در آیین تکریم خبرنگاران برون مرزی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با اشاره به حوادث و اعتراضات اخیر، اظهار داشت: هرکس وطنش را دوست دارد اموال هموطنانش و بیت‌المال را غارت نمی‌کند، اموال عمومی کشورش را آتش نمی‌زند و به هموطنانش خیانت نمی‌کند، پس کسانی‌که آشوب‌ها را راه انداخته‌اند وطن‌ دوست نیستند.

وی ادامه داد: این افراد کسانی هستند که می‌خواهند هموطنان ما را آزار دهند و در بین مردم ما اختلاف بیندازند، صمیمانه از آذربایجانی‌ها و تبریزی‌های قهرمان تشکر می‌کنم که یک بار دیگر شعور دینی، ملی خود را به نمایش گذاشتند و بهانه‌ای به آشوبگران ندادند، آفرین بر مردم غیرتمند آذربایجان و تبریز و گروه‌ها و احزاب و تشکل‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا که به آشوب‌گران اجازه آشوب ندادند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این آرامش مردم تبریز ضد انقلاب را عصبانی کرده است، عنوان کرد: هر روز این ضدانقلاب پیام می‌دهند اما اثر آن کجاست؟ مردم آذربایجان همچنان که تاکنون وفاداری خود را به اسلام، انقلاب، امام و رهبر نشان داده‌اند بار دیگر در این قضیه نشان دادند که اگر مشکلاتی دارند که دارند، این روش اعتراض به مشکلات نیست.

وی با دعوت تیم تراکتورسازی تبریز به هوشیاری و بصیرت افزود: به هوداران، کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز تاکید می‌کنم، بصیرت خود را به کار گیرند؛ تراکتورسازی نه تنها در بین مردم غیور آذربایجان بلکه در کشور محبوب بوده و هست، هواداران با بصیرت خود و اجازه ندادن به دشمن این محبوبیت را به اوج برسانند تا هموطنان ما بدانند و ببینند این تیم همچنان که محبوب بوده محبوبتر نیز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :