رئیس حوزه هنری قزوین:
رئیس حوزه هنری استان قزوین به تجربه موفق تئاتر بچه‌های مسجد طی سال‌های دهه 60 و تربیت هنرمندان شاخص اشاره کرد و گفت: بازگشایی و حیات دوباره تئاتر بچه‌های مسجد را به فال نیک می‌گیریم.
کد خبر: ۵۴۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 02 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، نشست شورای هم‌افزایی دفتر مردمی تئاتر بچه‌های مسجد با حضور اعضا در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

در این جلسه رئیس حوزه هنری استان قزوین به تجربه موفق تئاتر بچه‌های مسجد طی سال‌های دهه 60 و تربیت هنرمندان شاخص اشاره کرد و گفت: بازگشایی و حیات دوباره تئاتر بچه‌های مسجد را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با همدلی به وجود آمده شاهد تربیت چهره‌های شاخص، متعهد و متخصصی از این سنگر مقدس در فضای فرهنگ و هنر کشور باشیم.

علی هوشمند افزود: بی‌شک این تئاتر به دلیل پشتوانه مردمی، حضور چهره‌های معتقد و انگیزه‌مند، ظرفیت‌های استان و با هم‌دلی موجود موفق می‌شود.

محسن کریمی مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین هم در این نشست اظهار داشت: حوزه هنری قلمروی برای نمایش‌گران جوان در مساجد گشوده که می‌تواند به رونق بیشتر مساجد منجر شود.

وی افزود: وقتی هنر به ویژه تئاتر از مساجد آغاز شود و در آن فضای معنوی شکل بگیرد، بی‌شک سمت و سوی آن هم پربار است.

در این جلسه حمیدرضا ملازینل معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان قزوین هم ارزان بودن، جنبه‌های مردمی و تأثیرگذاری را از ویژگی‌های تئاتر مسجدی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید امکانات لازم در اختیار این گروه‌ها قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار