مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختلافات کارگری و کارفرمایی در بخش روابط کار، گفت: رویکرد مراجع حل اختلاف در رسیدگی به اختلافات بخش روابط کار تثبیت، حفظ و توسعه کار است.
کد خبر: ۵۴۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 02 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیدعباس جزایری با اشاره به سیاست‌های حمایتی دولت در راستای ایجاد اشتغال در کشور، اظهار کرد: مجموعه ادره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری به‌عنوان متولی ایجاد اشتغال پایدار و کمک به طرح‌های توسعه‌ای در واحدهای تولیدی، باید با استفاده از سیاست‌های حمایتی دولت در طرح کارورزی، مشکلات اشتغال را حل‌وفصل کند.
وی افزود: در حوزه اشتغال و کارآفرینی برنامه‌ریزی‌های اثربخشی تدوین شده که منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد در چهارمحال و بختیاری شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختلافات کارگری و کارفرمایی در بخش روابط کار، خاطرنشان کرد: رویکرد مراجع حل اختلاف در رسیدگی به اختلافات بخش روابط کار تثبیت، حفظ و توسعه کار است و همچنین در راستای توسعه کار اختلافات کارگران و کارفرمایان را به‌صورت توافقی حل‌وفصل می‌کنند.
جزایری تقویت و توسعه همکاری‌های سه‌جانبه را به‌عنوان مهم‌ترین شاخص وحدت رویه در اجرای سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در چهارمحال و بختیاری تعامل مثبت و روحیه مشارکت و همدلی در میان شوراهای اسلامی کار، انجمن‌های صنفی کارگران، نمایندگان کارگر انجمن‌های کارفرمایی و بخش دولتی موجب شده است تا اختلافات بین کارگران و کارفرمایان از طریق گفت‌وگو حل‌وفصل شود.
وی در پایان اضافه کرد: در راستای کاهش حوادث ناشی از کار و صیانت از نیروی کار بازرسی‌های زمان‌بندی شده و منظم به‌صورت دوره‌ای و موردی از کلیه واحدهای مشمول قانون کار صورت می‌گیرد و نواقص ایمنی و بهداشت محیط کار به کارفرمایان ابلاغ می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار