معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، از رایزنی با بنیاد مستضعفان برای احداث مجتمع ۳۵۰ هکتاری کشت و صنعت در شهرستان گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 01 January 2018

به گزارش تابناک به نقل ازواحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحیمی در جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی در شهرستان گیلانغرب كه با حضور مسئولين ذيربط در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد، به ظرفیت های بسیار استان به ویژه گیلانغرب در بخش کشاورزی، باغداری و دامداری اشاره کرد.

وی گفت: 200 هکتار از مجتمع 350 هکتاری گیلانغرب به باغ مثمر تبدیل می شود و همه شرایط و امکانات استان برای ورود بنیاد مستضعفان به این سرمایه گذاری فراهم است.

مهندس رحیمی با بیان اینکه با حضور و همکاری مسئولان و نمایندگان آب منطقه ای مشکلات در زمینه اختصاص آب در این مجتمع رفع شده، افزود: قرار براین است در کنار این مجتمع، گاوداری 2 هزار راسی و باغ زیتون نیز احداث شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ادامه داد: دستگاه های استان باید فضا را برای ورود سرمایه گذاران فراهم کنند.

وي اظهار داشت: رفع مشکل بیکاری در استان نیازمند تسهیل شرایط برای ورود سرمایه گذار است و مدیران و سایر دستگاه ها باید در این زمینه نهایت همکاری را به عمل آورند.

مهندس رحیمی یادآور شد، اراضی استان مستعد کاشت و ایجاد باغات زیتون و پسته است و نباید از چنین ظرفیت هایی غفلت شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار