استاندار یزد با اعلام آمادگی برای اجرای مدیریت یکپارچه در یزد
اختیارات خود برای اجرای مدیریت یکپارچه استفاده و یزد را پایلوت این مدیریت معرفی می‌کنم. مدیران هر مسئله‌ای که بتوانند در مرکز پیگیری کنند مانع نمی‌شوم و حساسیتی روی این موضوع ندارم و معتقدم باید با تقسیم کار به دنبال خدمت به مردم بود.
کد خبر: ۵۴۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 30 December 2017

به گزارش «تابناک یزد»، محمود زمانی‌قمی جمعه شب در نشست مشترک با اعضای شورای شهر یزد با اشاره به ظرفیت بالای شورای شهر یزد اظهار داشت: امید است بتوانیم در استان از شورای شهری که به عنوان مزیت برای ما محسوب می شود، بیشترین بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه دبیرخانه دائمی برای نشست های مشترک شورای شهر و دولت تشکیل خواهد شد، ادامه داد: انتظار داریم با همکاری و تعامل شورای شهر با مجموعه دولت و استانداری در یزد ضمن نشست های مشترکی که برگزار می شود بتوانیم موارد و مشکلاتی را حل کنیم.

استاندار یزد با اشاره به اینکه باید فعالیت‌ها و نشست‌های مشترک را به سمت عملیاتی شدن برنامه ها و رفع مشکلات ببریم اضافه کرد: شورای شهر و شهردار دغدغه جدی برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار دارند و دولت هم بودجه و اعتباری برای سرمایه‌گذاری ندارد لذا از مدل‌هایی که شهردار یزد برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد دارند استقبال می‌کنیم.

زمانی قمی با تاکید بر اینکه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان جای تماشای سرمایه‌گذار نیست افزود: هرکسی که نتواند در این زمینه هماهنگ باشد و فعالیت داشته باشد باید از قطار خدمت پیاده شود و این را نمی‌پسندیم که شهرداری و شورا سرمایه‌گذار جذب کنند و این مرکز تماشاچی باشد.

وی با تاکید بر اینکه مرکز سرمایه‌گذاری هم باید در اختیار شهرداری و شورای شهر برای سرمایه‌گذاری باشد و تعامل داشته باشند، افزود: اگر سرمایه‌گذاری از سوی شورا و شهرداری جذب شد، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری موظف است در رفع سریع موانع و مشکلات اقدام کند.

زمانی‌قمی با بیان اینکه از اختیارات خود برای اجرای مدیریت یکپارچه استفاده و یزد را پایلوت این مدیریت معرفی می‌کنم، اظهار داشت: مدیران هر مسئله‌ای که بتوانند در مرکز پیگیری کنند مانع نمی‌شوم و حساسیتی روی این موضوع ندارم و معتقدم باید با تقسیم کار به دنبال خدمت به مردم بود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه شورای قوی در مرکز استان به داشتن استانی قوی‌تر و سربلندتر کمک می‌کند افزود: نباید در انجام وظایف خساست به خرج داد بلکه باید همه با تعامل و همکاری با یکدیگر نسبت به پیشبرد امور اقدام کنند و اگر لازم است مواردی را به دستگاه‌ها بخشنامه و ابلاغ کنم در این زمینه کوتاهی نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی شورای شهر هم تصمیم‌گیری برای پیشرفت شهر است عنوان کرد: دولت و هیچ دستگاهی نباید احساس کند که شورای شهر رقابت با آن‌ها را دارد و باید در همه موارد حتی مهاجرت اتباع ورود کند و نظرات خود را اعلام دارد.

زمانی قمی با بیان اینکه مهاجرت کارگران هم تاثیراتی را بر استان و شهر می‌گذارد افزود: باید در خصوص مهاجرت ها بررسی بیشتری شود و از سویی برای جلوگیری از خروج محصلین و متخصصان از استان نیز با مشورت و برنامه اقدام کرد.

وی یکی دیگر از موارد مورد بررسی شورا را ورودی‌های شهر یزد دانست و گفت: در این زمینه شورا باید برنامه داشته باشد و در حوزه گردشگری نیز توجه ویژه کند به ویژه در مواردی که مورد نیاز در سطح شهر جهانی یزد است دقت نظر بیشتری داشته باشند و تصمیم‌گیری کنند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه بین میراث فرهنگی شهر یزد در بافت تاریخی و وضعیت امروز باید هماهنگی وجود داشته باشد اضافه کرد: لازم است در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای طرح‌ها به وضعیت گذشته و امروز توجه شود تا همخوانی آن حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار