مدیر کل بحران استانداری همدان از شکل گیری تیم تحقیقاتی برای شهاب سنگ بودن و یا عدم وجود شهاب سنگ در برخورد با یکی از خانه‌های واقع در شهرستان فامنین همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 29 June 2015

مدیر کل بحران استانداری همدان اعلام کرد: شهاب سنگ بودن و یا عدم وجود شهاب سنگ در برخورد با یکی از خانه‌های واقع در شهرستان فامنین همدان به تیم تحقیقاتی سپرده شده است.

به گزارش ایسنا؛ "علی‌مردان طالبی" ، اظهار کرد: در پنج روز گذشته یک قطعه سنگ با پشت‌بام خانه‌ای واقع در شهرستان فامنین برخورد کرده و هنوز مشخص نشده که سنگ به دست آمده شهاب سنگ بوده و یا به صورت دستی توسط مردم انداخته شده است.

وی افزود: تا زمانی‌که این سنگ در آزمایشگاه زمین‌شناسی مورد آزمایش قرار نگیرد نمی‌توان در مورد آن صحبت و یا قضاوتی کرد.

طالبی تصربح کرد: این سنگ در آزمایشگاه دانشگاه بوعلی‌سینا توسط اساتید مورد بررسی و آزمایش قرار خواهد گرفت و یا به سازمان زمین‌شناسی ارسال خواهد شد.

دکتر "حسین شهبازی"، مدیرگروه زمین‌‌شناسی دانشگاه بوعلی‌سینا از برخورد هر گونه شهاب سنگ در شهرستان فامنین اظهاربی‌اطلاعی کرد و گفت: هیچ‌گونه سنگی برای انجام تحقیقات به ما سپرده نشده است و فقط در یکی از رسانه‌ها این خبر را دیده و خوانده‌ام.

برخورد شهاب سنگ با خانه‌ای در فامنین

فرماندار شهرستان فامنین نیز گفت: دو شب گذشته در تاریخ 5 تیرماه حدود ساعت 22:30 یک شهاب سنگ با اصابت به خانه‌ یک از اهالی شهرستان ضمن ایجاد حفره‌ای در سقف خانه، تکه تکه می‌شود.

"ظاهر پورمجاهد" افزود: صاحب‌خانه ساعت 23:30 برخورد شهاب سنگ را با خانه‌اش به فرمانداری گزارش و نمونه‌‌ای از سنگ را تحویل می‌دهد و ما بلافاضله موضوع را به مدیرکل بحران استانداری و دیگر سازمان‌های مربوطه و بحران اطلاع دادیم و سنگ برای آزمایش به آزمایشگاه رفته است.

به گفته پورمجاهد، خوشبختانه تلفات انسانی رخ نداده و تنها خسارت جزئی به سقف خانه وارد شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار