رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به تبصره ۳۵ قانون اصلاح بودجه سال ۹۵، افزود: اجرای این تبصره فرصت مناسب و استثنایی برای برخی تولید کنندگان فراهم نمود تا بتوانند اصل تسهیلات زیر یکصد میلیون تومان را بدون پرداخت سود و جرایم آن که بعضا چند برابر اصل تسهیلات بود را تسویه کنند.
کد خبر: ۵۴۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 26 December 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛یارالله نصیری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات کمک به تولید کنندگان در جهت رفع موانعی است که فرایند تولید را به مخاطره انداخته باشد.

وی بیان داشت: صاحبان صنایع مختلف همانطور که به اختیار خود وارد این عرصه شده اند، اکنون باید تمام توان خویش را صرف تولید و گسترش فعالیت انتخابی کنند.

نصیری ضمن تاکید مجدد بر رفع مشکلات و موانع تولید در استان گفت: ایجاد یا راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل علاوه بر شکوفایی اقتصادی استان، زمینه ایجاد شغل و اشتغال جوانان را نیز فراهم می آورد.

نصیری با اشاره به تبصره ۳۵ قانون اصلاح بودجه سال ۹۵، افزود: اجرای این تبصره فرصت مناسب و استثنایی برای برخی تولید کنندگان فراهم نمود تا بتوانند اصل تسهیلات زیر یکصد میلیون تومان را بدون پرداخت سود و جرایم آن که بعضا چند بربر اصل تسهیلات بود را تسویه کنند.

در این جلسه مشکلات ۵ واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حژمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
متأسفانه یکی از موانع تولید در کشور، عدم هماهنگی دستگاهها و سازمانهای دولتی و بی‌توجهی سازمانهای حامی تولیدات؛ خصوصاً تولیدات کشاورزی و دامی، با جلوگیری از واردات نابهنگام اقلام و کالاهای خارجی است. اما وزیران این کشور، صرفاً به یک ابراز تأسف بسنده می‌کنند و کماکان گمرک بدون توجه به سیاست حمایت از تولید داخلی، راه ورود کالاهای مختلف را برای افراد خاص فراهم می‌ نمایند و همچنان سهم تولید و اشتغال کشور، سال به سال وخیم‌تر و دلزدگی تولیدکنندگان از انجام فعالیت تولیدی بیشتر می‌گردد، همچین به علت ضعف نظام مالیاتی و سیستم نظارتی صحیح، دلالان بیشترین سود را به جیب می‌زنند و سرمایه‌گذاری و پس‌انداز عامه مردم با هدف کسب سود و یا بطور حقیقی بخاطر حفظ ارزش پولشان در بانکهایی که سود بیشترین می‌پردازند، سرمایه‌گذاری می‌کنند. در صورتی پرداخت تسهیلات در جهت تولید هزینه و سرمایه گذاری می‌شود که وضعیت تورم کنترل‌شده و با ریسک کم باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار