هفته بیست و سوم لیگ برتر
تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دهمین بازی خود از دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از شهروند ساری یک امتیاز گرفت.
کد خبر: ۵۴۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲ 23 December 2017
به گزارش تابناک قم، در شهرهای مختلف هفت بازی همزمان از هفته دهم دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شد و فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در مصاف با شهروند ساری موفق به کسب یک امتیاز شدند.

شاگردان سیدوحید غیاثی که در نیم‌فصل دوم به مراتب عملکرد بهتری در مقایسه با نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم فوتسال ایران داشته‌اند، در سالن سیدرسول حسینی برابر تیم شهروند ساری به تساوی دو بر دو دست یافتند تا با یک امتیاز این بازی همچنان رتبه پنجم جدول از آن نماینده قم باشد.

در این مسابقه که چهار گل داشت و امتیازها در پایان آن تقسیم شد، برای تیم شهروند ساری مراد ناظری دو گل زد اما محسن بخشی و روح‌الله ایثاری دو گل حریف را پاسخ دادند و بدین‌ترتیب هفتمین تساوی نماینده فوتسال قم در این فصل لیگ برتر و هشتمین تساوی تیم شهروند ساری در کارنامه دو تیم به ثبت رسید.

با پایان دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون با 56 امتیاز به قهرمانی نزدیک‌تر شد، گیتی‌پسند اصفهان با 51 امتیاز در تعقیب صدرنشین است، تاسیسات دریایی تهران با 50 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد، ضمن اینکه حفاری اهواز با 40 و آتلیه‌طهران قم با 34 امتیاز چهارم و پنجم هستند.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با تساوی هفته 23 برابر شهروند ساری هم اکنون دارای 9 برد، هفت تساوی، هفت باخت، 59 گل زده، 55 گل خورده، تفاضل گل مثبت چهار و 34 امتیاز است و نزدیک‌ترین تیم به شاگردان سیدوحید غیاثی، فرش‌آراء مشهد و آذرخش بندرعباس هستند که با 32 امتیاز پشت‌سر نماینده قم جای دارند و شهروند ساری با تساوی مقابل نماینده قم 29 امتیازی شد و در مکان هشتم ایستاد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار