مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تنیس روی میز باید در شهرستان های خراسان رضوی و در ورزش کارکنان دستگاه و ارگان ها گسترش یابد.
کد خبر: ۵۴۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 21 December 2017
به گزارش تابناک : کوروش صبوریان ظهر پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس روی میز خراسان رضوی اظهار کرد: گزارش مجامع سالیانه هیات های ورزشی به‌خصوص عملکرد مالی آنها باید به صورت مکتوب در اختیار اعضا قرار گیرد، مجامع عمومی هیات ها فرصت مناسبی برای برنامه ریزی و شناخت ظرفیت ها است.

وی افزود: تنیس روی میز در کشور به صورت کلی دچار ضعف در حوزه زیرساخت است. این رشته ورزشی ظرفیت دارد تا دوباره در بین خانواده هاد و به خصوص برای ورزش کارکنان گسترش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: می توان زیرساخت و شرایط خوبی برای ورزشکاران رشته تنیس روی میز با همکاری ارگان ها آماده کرد. در همین راستا با همکاری شهرداری مشهد در نظر داریم تا در حوزه این رشته ورزشی برای محلات و ورزش خانواده ها ظرفیت خوبی به وجود آوریم.

وی تاکید کرد: هیات نباید منتظر تزریق اعتبارات دولتی باشد من از هیات تنیس روی میز انتظار دارم تا برای جذب مشارکت بخش خصوصی تلاش کند ما باید باشگاه خصوصی تنیس روی میز در استان داشته باشیم.

صبوریان ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد تا با معرفی بخش خصوصی از سوی هیات تنیس روی میز امتیازات و امکاناتی را در اختیار بخش خصوصی برای ورود به این رشته ورزشی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: تنیس روی میز باید در شهرستان ها تلاشش را بیشتر کند این رشته ورزشی می تواند در شهرستان ها بیش از شرایط فعلی گسترش یابد، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها موظف هستند در این حوزه کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: به حوزه بانوان باید توجه شود و به صورت مستقیم ۳۰ درصد اعتبارات در این حوزه هزینه شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار