«همانگونه که در موارد دیگر نیز اعلام کرده ایم ما هیچ ارتباطی با حملات سایبری نداریم و نیازی هم نمی بینیم به تک تک ادعاهای پوچ آمریکا در چنین مواردی واکنش نشان دهیم».
کد خبر: ۵۴۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 21 December 2017
به گزارش تابناک : مداخله آمریکا در بحران شبه جزیره کره روز به روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد و موجب پیچیده تر شدن این بحران شده است.
 
 
خبرها از رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی و همچنین طرح سئول برای خرید چند میلیون دلاری جنگنده از آمریکا حکایت دارد. همچنین این روزها اتهام آمریکا مبنی بر دست داشتن کره شمالی در حمله سایبری "وانکرای" در سطح جهانی خبر ساز شده است.
 
 
رویترز (Reuters) در گزارشی زیر عنوان "کره شمالی اتهام آمریکا را رد و اعلام کرد با هیچ حمله سایبری ارتباط نداشته است" به انعکاس واکنش پیونگ یانگ پرداخته است.
 
 
در ابتدای این نوشتار می خوانیم: یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی روز پنجشنبه گفت، پیونگ یانگ با هیچ حمله سایبری مرتبط نبوده است.
 
 
این نخستین واکنش کره شمالی پس از آن است که آمریکا رسما این کشور را مسئول یک نقض امنیتی بزرگ در سراسر جهان دانست.
 
 
سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی تاکید کرده: همانگونه که در موارد دیگر نیز اعلام کرده ایم ما هیچ ارتباطی با حملات سایبری نداریم و نیازی هم نمی بینیم به تک تک ادعاهای پوچ آمریکا در چنین مواردی واکنش نشان دهیم.
 
 






منبع : رویترز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار