رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز با بیان اینکه شیراز در حوزه ترافیک بیمار است، گفت: ۱۸۰ اتوبوس خریداری شده باید هرچه سریعتر وارد ناوگان شود.
کد خبر: ۵۳۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ 17 December 2017
تابناک فارس به نقل از شهر فردا:نواب قائدی بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با فرماندهان و افسران پلیس راهور شیراز اظهار داشت: شیراز با گره‌ها و چالش‌های  مختلف ترافیکی مواجه است و به برنامه‌ریزی علمی و سرمایه‌گذاری اثربخش در این حوزه نیاز دارد. 

وی آمار تصادفات و کشته‌شدگان تصادفات در شیراز  را غیرقابل قبول دانست و گفت: سالانه قریب به 150 نفر در تصادفات رانندگی شهر شیراز کشته می‌شوند که بیانگر آن است که شیراز در حوزه ترافیک بیمار است.

قائدی بیان کرد: استفاده از تکنولوژی، بهسازی معابر و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و فرهنگسازی مهم‌ترین سیاستی است که شورای شهر شیراز به منظور کنترل ترافیک دنبال می‌کند.

عضو شورای شهر شیراز خواستار نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شیراز شد و گفت: شهر نیازمند توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی است که در چند سال گذشته مغفول مانده و باید 180 اتوبوس خریداری شده هرچه سریعتر وارد ناوگان شود.

 مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور استان فارس نیز به طرح ترافیک در شیراز اشاره کرد و گفت: عدم اجرای موفق طرح ترافیک ناشی از عدم تعامل بین دستگاه‌های اجرایی است.

وی بیان کرد: آمادگی اجرای طرح ترافیک داریم اما مطالعات آن به روز نیست و با تغییر مسائل ترافیکی نیازمند بازنگری است.

عباسی خواستار منطقه‌بندی شهر شیراز برای استقرار پلیس راهور شد و گفت: پلیس راهور باید بتواند در کنار هر منطقه شهرداری به صورت مستقل استقرار یابد و حوزه عمل مستقل داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار