اظهارات عجیب علی ملااحمدی؛
مدیرکل صداوسیمای اردبیل در اظهاراتی عجیب گفت:انتظار داریم مدیران استان با تدارک برنامه سفر مسئولان کشوری به فراهم سازی فرصت های خبری اقدام کنند!
کد خبر: ۵۳۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 17 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، علی ملااحمدی پیش از ظهر یکشنبه در تشریح برنامه‌های صدا و سیمای اردبیل تصریح کرد: تلاش ما بر این است اخبار و برنامه های تولیدی صدا و سیما در راستای توسعه استان باشد.

وی افزود: بر همین اساس هر اقدامی که منجر به توسعه استان شود، صدا و سیما آماده اطلاع رسانی و بررسی کارشناسی آن است و انتظار داریم دستگاه های اجرایی نیز خوراک خبری مناسبی در اختیار ما قرار دهند.

به نوشته خبرگزاری مهر، مدیر کل صدا و سیمای استان با بیان اینکه این مجموعه به دنبال بهانه و فرصت خبری است، اضافه کرد: در ماه های اخیر سفر مسئولان کشوری به استان کاهش یافته که انتظار داریم مدیران با تدارک برنامه سفر نسبت به فراهم سازی فرصت های خبری اقدام کنند.

ملااحمدی تاکید کرد: هر خبری که برای استان اهمیت داشته و منجر به توسعه آن در ابعاد مختلف شود، با اولویت و با بررسی کارشناسی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص انتقادهای وارده به صدا و سیما در انعکاس اخبار مربوط به مناطق آزاد نیز افزود: بی شک در صورتی که راه اندازی منطقه آزاد نیز به نفع استان باشد، اخبار آن پیگیری خواهد شد.پ

به گزارش تابناک اردبیل، اظهارات مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل و درخواست او از مدیران استان برای تحریک و تشویق و دعوت از مسئولان کشوری برای سفر به استان به گفته ایشان به منظور فراهم آوردن فرصت های خبری، در شرایطی مطرح می شود که چنین رویکردی بیانگر نگاه تنزلی و حداقلی به تولید محتوای موردنیاز و جذاب برای مخاطب است. 
 
از طرفی گمان می رود رکود حاکم بر استان و تعطیلی کسب و کار که در فصل پاییز و زمستان نیز مضاعف شده است موجب شده تا در سایه فقدان تحرک اقتصادی و پویایی، صداوسیمای استان نیز در پیگیری و تولید اخبار و گزارش ها با تنگناهایی مواجه شود.   
 
ضمن این که به این مقام مسئول صداوسیما نیز باید حق داد که او در پیروی و اجرای سیاست کلان سازمان صداوسیما در ارتباط با گشایش مشکلات بودجه ای، ناچار است در تولیدات رسانه ای مصلحت اندیشی کرده و از پرداختن به نقاط ضعف عملکرد دولت و برجسته سازی آن پرهیز کند! 
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا نصیری
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
سلام،اگر صدا وسیمای اردبیل فقدان خوراک خبری دارد،بیاید از کوچه محمدزاده واقع در محله هلال احمر روبروی سه راه جهاد قدیم شهرستان گرمی که خاکی است و30سال روی اسفالت ندیده برنامه تهیه کند،این کوچه متصل به خیابان اصلی مرکز شهر هست که خصوصا مردم هنگام بارندگی کوچک در تردد از این کوچه دچار مشکل می شوند متاسفانه علارغم نامه نگاریها شهرداری رسیدگی نمی کند.متاسفانه حتی نماینده مجلس چندبار راهش از این کوچه افتاده اما کاملا بی تفاوت عبور کرده.این شهر گرمی مثل اینکه صاحب نداره،حتی پیاده روهای ان ویرانه است و غیر همسطح و هر مغازه داری هرچقدر خوشش امده پیاده رو جلو مغازه رو برده بالا.پیاده روها پر ماشین و انواع تعمیرگاهها ویخچالسازها ولباسفروشی هاست مردم چگونه تردد کنند.لطفا اهالی رسانه به داد این شهر گرمی برسد.با تشکر.محسن.فوق لیسانس ..دهه60ای.بیکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار