معاون علمی و فناوری رییس جمهوری صبح امروز (شنبه) از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان دانشگاه ها و مراکز علمی این استان قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 27 June 2015
به گزارش تابناک ایلام،سورنا ستاری پس از ورود به استان ایلام، با حضور در دانشگاه ایلام بر مزار دو شهید گمنام آرمیده در این مرکز علمی حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه، با نثار شاخه های گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

نشست با رییس و اعضای هیات علمی دانشگاه ایلام، حضور در پارک علم و فناوری و بازدید از شرکت های مستقر در این پارک و همچنین بازدید از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام نخستین برنامه ستاری در سفر به استان ایلام است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در ادامه به دانشگاه علوم پزشکی خواهد رفت و ضمن دیدار با رییس و اعضای هیات علمی این دانشگاه، در جمع کارکنان این دانشگاه سخنرانی می کند.

برنامه بعدی ستاری دیدار با استاندار و معاونان وی در استانداری ایلام است، ضمن اینکه با حضور در جمع اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان استان، روسای دانشگاه ها، پارک علم و فناوری، مراکز رشد و مدیران صنایع استان ضمن ایراد سخنانی به جمع بندی سفر خود به استان نیز در گفت وگو با رسانه ها می پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار