مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از کمک ۸۰ میلیارد ریالی نیک اندیشان شهرساز و فرهنگ‌ساز شیرازی به انجام امور عمرانی و فرهنگی در این کلان‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲ 27 June 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیدعبدالرضا دستغیب اظهار داشت: در حال حاضر با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال شش پروژه بزرگ توسط نیک‌اندیشان شهرساز و فرهنگ‌ساز در دست اجرا است که تاکنون چند طرح آن شامل ساخت سقاخانه، کتابخانه و نمازخانه در بوستان‌های مختلف شهر شیراز افتتاح شده است.

وی بیان کرد: طرح‌های دیگری که توسط نیک‌اندیشان شهرساز و فرهنگ‌ساز شهر شیراز فعال است شامل ساخت درمانگاه و ساخت مرکز اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار است که با افتتاح آن تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و مشارکت‌های اجتماعی زنان در جامعه دارد.

دستغیب با اشاره به اینکه ایده تشکیل مجمع خیرین شهرساز فرهنگ‌ساز توسط شهردار شیراز مطرح شد افزود: این مجمع نیز می‌توانند همانند مجامع دیگر خیران تامین سلامت و مدرسه‌ساز استان فارس که از شیراز بنا نهاده شده در کشور به الگو تبدیل و در استان‌های مختلف راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: ساخت سقاخانه، وضوخانه، سرویس‌های بهداشتی در نقاط مختلف شهر و ساخت بوستان‌های محله‌ای، فرهنگ‌سرا، مسجد، نمازخانه در بوستان‌ها و حتی بوستان‌های بزرگ شهری نیز در برنامه‌های مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شیراز قرار دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از اهداف این مجمع را مشارکت مردم در راستای حفظ و نگهداری اداره شهر توسط شهروندان دانست و گفت: مشارکت در ساخت‌وسازهایی که بر ارتقای فرهنگ و آگاهی شهروندان اثرگذار باشد توسط این مجمع دنبال می‌شود.

دستغیب خاطرنشان کرد: تمام شهروندان نیک‌اندیش شیرازی که تمایل به عضویت در مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز دارند می‌توانند با پرداخت سالانه حق عضویت در امور خیر مجمع، شرکت ‌‌کنند.

برچسب ها: نیک اندیش ، خیرین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار