همزمان با راه‌اندازی خانه داوطلب روستای اردلی که با حضور امام‌ جمعه، فرماندار، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی برگزار شد، حدود 150 بسته بهداشتی و 20 بسته غذایی توسط هلال‌احمر این شهرستان در بین نیازمندان و محرومان این روستا توزیع گردید.
کد خبر: ۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶ 16 February 2015

به گزارش روابط عمومی هلال‌احمر استان فارس، علی‌بابا ولی‌پور با اشاره به اجرای طرح کاروان نیکوکاری در چند مرحله در طول سال برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ... گفت: همزمان با راه‌اندازی خانه داوطلب روستای اردلی که با حضور امام‌ جمعه، فرماندار، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی برگزار شد، حدود 150 بسته بهداشتی و 20 بسته غذایی توسط هلال‌احمر این شهرستان در بین نیازمندان و محرومان این روستا توزیع گردید.

وی با اشاره به برگزاری ایستگاه سنجش سلامت، کارگاه‌های آموزش امداد و اجرای طرح کاروان نیکوکاری در روستای اردلی تصریح کرد: با افتتاح خانه داوطلب اردلی، 41 داوطلب روستایی در راستای ارائه خدمات امدادی هلال‌‌احمر عضو این خانه شدند.

رئیس هلال‌احمر اقلید به تجلیل هلال‌احمر از خیران، داوطلبان شهری و روستایی، جوانان و امدادگران این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این آیین از 150 عضو فعال از گروه‌های مختلف هلال‌احمر این شهرستان، ادارات و مسئولان حمایت‌ کننده تقدیر شد.

ولی‌پور به برنامه‌های متنوع فرهنگی، عمرانی، آموزشی و ... هلال‌احمر اقلید در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و ادامه داد: گلباران قبور شهدا، شرکت داوطلبان، جوانان و امدادگران هلال‌احمر در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدای امدادگر، اجرای جشن انقلاب، بازآموزی گروه امداد و نجات کوهستان در تنگه نباتی وبازآموزی گروه توانا در پایگاه امداد جاده‌ای شهید حسن بیگی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی گفت: افتتاح پایگاه مقاومت شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر اقلید، عضوگیری از معلمان داوطلب، برپایی چادرهای سنجش سلامت در مسیر راهپیمایی و شرکت اعضا و کارکنان در راهپیمایی 22 بهمن، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت مرکز درمانی عتبات عالیه و ... از ویژه‌برنامه‌های اجرا شده توسطهلال‌احمر اقلید در دهه فجر امسال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار