شهردار شیراز در حکمی سارا همت را که نیروی شرکتی شاغل در مجموعه شهرداری شیراز است به سِمَت معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز منصوب کرد.
کد خبر: ۵۳۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 30 November 2017
تابناک فارس به نقل ار فارس:حیدر اسکندرپور شهردار شیراز روز چهارشنبه در حکمی سارا همت را به سمت معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شیراز منصوب کرد.

با ابلاغ این حکم در ظاهر توجه به نیروهای درون مجموعه‌ای، جوان‌گرایی به‌ویژه استفاده از بانوان در سمت‌های مدیریتی به‌ذهن خطور می‌کند، اما آیا صدور این حکم توسط شهردار شیراز برای معاونت سازمانی که در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود، طبق قوانین و مقررات امور اداری و استخدامی کارمندان و کارکنان دولت صحیح است؟

خانم همت نیروی بخش خصوصی (شرکتی) شاغل در مجموعه شهرداری شیراز است که طبق قانون، صدور حکم برای وی خلاف قوانین اداری و استخدامی است.

نکته قابل‌توجه اینکه در شهرداری شیراز صدور حکم برای مدیران میانی، بنا به پیشنهاد رئیس آن سازمان و توسط مدیرکل امور اداری و نه شهردار صورت می‌گیرد.

بر اساس شنیده‌ها سارا همت تاکنون هیچ‌گونه سابقه مدیریتی در حد مسؤول و یا سرپرست یک اداره داخلی در مجموعه‌های شهرداری را نداشته و شاید انتخاب او به‌واسطه‌ی ارتباط نزدیکش با لیلا دودمان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز است.

وقتی‌که ابتدایی‌ترین قوانین و مقررات در صدور احکام این مجموعه بزرگ رعایت نمی‌شود و ضرورت استفاده از مشاوران باتجربه و آشنا با قوانین به‌جای افراد بی‌تجربه و کم‌تجربه و یا تسلیم تصمیمات احساسی شدن، موردتوجه قرار نمی‌گیرد، شهردار جدید شیراز چگونه می‌خواهد یک کلان‌شهر ۲ میلیون نفری را با آزمون‌وخطا مدیریت کند؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
تابناک بهتر بود نقل اراجیف نکنی و اعتبار خودتو خدشه دار نکنی. ضمن اینکه فارس در مقام و جایگاه تعیین تکلیف نیست. همچنان که شرکتی بودن یک نیرو دلیل بر خامی و ناکارایی اون نبوده و سابقه بالا هم دال بر پختگی نیست. حاشیه سازی نکنید لطفا.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار