هفته دهم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی:
تیم والیبال بانک سرمایه با شکست شهرداری تبریز در هفته دهم لیگ برتر عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت ها را یک هفته قبل از پایان دور مقدماتی به دست آورد.
کد خبر: ۵۳۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷ 29 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، هفته دهم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) پیگیری شد.
 

در یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر تیم بانک سرمایه در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری تبریز بود. دو تیم با 9 برد در رتبه های اول و دوم جدول قرار داشتند و به همین دلیل انتظار بازی جذابی از دو تیم وجود داشت اما بانک سرمایه در سه ست متوالی حریف تبریزی خود را شکست داد.

بانک سرمایه با کسب این پیروزی که دهمین برد این تیم در دور رفت محسوب می شد، 30 امتیازی شد و قهرمانی اش در نیم فصل قطعی شد تا با انگیزه مضاعف خود را برای رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان در لهستان آماده کند.

شهرداری تبریز در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 20 مغلوب میزبان شد و با 9 برد و 23 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند.

محمد شاهمیری، داود نافعی و سعید درخشنده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در ابتدای این مسابقه از ترکیب فرهاد قائمی، عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور، سید محمد موسوی و ژیگالدو استفاده کرد.

در آنسوی این میدان مهم، عادل بناکار از حمزه زرینی، حسام بخششی، میکائیل تاجر، بابک موسوی، مصطفی شریفات و امیر حسینی را در ابتدای این مسابقه به زمین فرستاد.

دیدار دو تیم بانک سرمایه و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران 90 دقیقه طول کشید و 600 تماشاگر داشت.

 در ارومیه نیز تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دهم لیگ برتر در سالن غدیر ارومیه میزبان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران بود و این مسابقه تا ست چهارم دو بر دو ادامه یافت.

در ست پنجم و در امتیاز 9 بر 8 به سود پیکان تهران، داور نخست خطای ارنج گرفت و پس از اعتراض پیکانی ها داور رای بازی را بجا داد که ایندفعه بازیکنان شهرداری ارومیه در اعتراض زمین مسابقه را ترک کردند و در نهایت بازی نیمه تمام ماند.

داوران اول و دوم این مسابقه اصغر کاظمی و محمدرضا آقایی بودند که خلیل یگانه‌مجد به عنوان ناظر سازمان لیگ و محمد حسن خوشدل به عنوان ناظر کمیته داوری، نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

نتیجه این دیدار پس از دریافت گزارش کامل ناظر بازی و برگزاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مشخص خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :