رئیس هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی گفت: نمایندگان نجات غریق خراسان‌رضوی به رقابت‌های قهرمانی کشور در شهرستان بوشهر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۳۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 28 November 2017
به گزارش تابناک : احمد کیفی اظهار داشت: تمام مسابقات و دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده توسط هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی برای فعالان این رشته از گذشته در حال انجام بوده و تا پایان سال هیچ وقفه‌ای ندارد.

رئیس هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی گفت: برگزاری آزمون توسط این هیئت در شهرستان‌های محروم خراسان‌رضوی برای سومین بار در دی‌ماه با دو ماه برگزاری پیاپی آغاز شده و تا اواخر بهمن‌ماه امسال به اتمام می‌رسد.

کیفی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری در بوشهر تصریح کرد: یکی از امور اجرایی توسط هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی در چند ماه آتی، شرکت این استان در این مسابقه بوده و اعزام این استان به شهرستان بوشهر در یکی از ماه‌های فصل زمستان امسال صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش نجات‌غریق استان خراسان‌رضوی، اعزام مدرسان نجات‌غریق به پارک‌های آبی و همچنین آماده‌سازی نجات‌غریقان از اقدامات در حال انجام توسط هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی از چند ماه گذشته تا پایان سال است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار