مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: دوستداران محیط زیست ایلام مسیر تردد زائرین اربعین حسینی از پل زائر تا پایانه مرزی مهران را از زباله پاکسازی کردند.
کد خبر: ۵۳۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 27 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛مازیار سلیمان‌نژاد اظهار داشت: دوستداران محیط زیست ایلام مسیر تردد زائرین اربعین حسینی از پل زائر تا پایانه مرزی مهران را از زباله پاکسازی کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: این برنامه توسط اداره کل حفاظت محیط زیست با همکاری شهرداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهران و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی برگزار شد.

وی ادامه داد: در ایام منتهی به اربعین حسینی روزانه مسیر تردد و عبور زائران در شهرستان مهران با نظارت این اداره کل به نحو مطلوب پاکسازی شده است.

سلیمان‌نژاد افزود: امسال نیز اداره کل محیط زیست طبق روال سال های گذشته، در پایان مراسم اربعین حسینی و در راستای حفظ محیط زیست، اقدام به جمع آوری و پاکسازی زباله‌ها در مسیر تردد زوار کرده است.

وی ادامه داد: در ایام منتهی به اربعین امسال در جهت کاهش پسماندها، 60 هزار کیسه‌زباله در بین ایستگاه‌های صلواتی، مراکز تهیه و توزیع غذا و زائران توزیع شد.

سلیمان نژاد هدف از برگزاری اینگونه برنامه‌ها را آموزش و توسعه فرهنگ محیط زیستی اعلام کرده و خاطر نشان کرد: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی است و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار