شهردار منطقه یک سمنان خبر داد
شهردار منطقه یک سمنان از نصب تابلو هشداردهنده سولار در این منطقه سمنان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 26 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، حمید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نصب تابلو هشداردهنده سولار در ابتدای مسیر امامزاده اشرف سمنان خبر داد و هدف از نصب این تابلو را اجرای طرح‌های ترافیکی و ایمن‌سازی معابر اعلام کرد.

وی گفت: تابلوهای هشدار دهنده سولار تابلوهایی هستند که در طول روز انرژی حاصل از خورشید را ذخیره کرده و در هنگام شب و نبود دید کافی فرصت بیشتری را در جهت تصمیم‌گیری و کاهش سرعت در اختیار رانندگان قرار می‌دهد.
شهردار منطقه یک سمنان بیان کرد: با توجه به تکراری شدن علائم راهنمایی معمولی برای رانندگان و عدم توجه کافی به آنها، استفاده از علائم هشداردهنده جدید در نقاط حساس و حادثه‌خیز، ضروری به نظر می‌رسد.
قاسمی اضافه کرد: تابلوهای راهنمایی و چشمک‌زن سولار بدون نیاز به برق و سیم‌کشی‌های مربوطه، در هر نقطه‌ای قابل نصب بوده و می‌توانند هشدار لازم را به رانندگان بدهند.
وی افزود: کارکرد این تابلوها در طول شبانه‌‌روز بوده و در همین راستا خدمات شهری شهرداری منطقه یک نسبت به نصب تابلو هشداردهنده درجهت فراهم کردن مسیری امن برای همشهریان نسبت به نصب این تابلوها در ورودی امامزاده اشرف (ع) اقدام کرد.
شهردار منطقه یک سمنان از همشهریان تقاضا کرد با توجه به هزینه بالای نصب انواع تابلوها و علائم ترافیکی در حفظ و نگهداری اقلام ترافیکی شهر و دیگر اموال عمومی با شهرداری همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار