مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: از مجموع 25 هزار کارگر در همدان تاکنون موفق شده‌ایم 7 هزار و 500 نفر از این کارگران را عضو بسیج کارگری کنیم.
کد خبر: ۵۲۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 25 November 2017
مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از استقرار 65 پایگاه بسیج کارگری در واحدهای تولیدی استان همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ محمود شریعتی ضمن تبریک هفته بسیج به اقشار کارگری همدان اظهار کرد: 25 هزار کارگر در یک‌هزار و 600 واحد کارگری، تولیدی، صنعتی و تعاونی جامعه هدف بسیج کارگری در استان همدان هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد کارگری 65 پایگاه کارگری در این واحدها مستقر هستند، افزود: در حال حاضر هشت حوزه کارگری در شهرستان‌های استان همدان وجود دارد.

مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: از مجموع 25 هزار کارگر در همدان تاکنون موفق شده‌ایم 7 هزار و 500 نفر از این کارگران را عضو بسیج کارگری کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیج کارگری بیشتر در حیطه مسائل فرهنگی تمرکز دارند، گفت: عمده فعالیت‌ها بسیج کارگری برگزاری برنامه طرح صالحین در پایگاه‌های بسیج، آموزش و مسابقات قرآن و طرح مسائلی در خصوص روشنگری و آگاهسازی اقشار کارگری در مورد مشکلات مختلف در جامعه است.

شریعتی با اشاره به اینکه بسیج کارگری دارای دو نقش در خصوص اعتمادسازی به محصولات داخلی و ایجاد اطمینان به سرمایه‌گذاران و کارفرمایان برای توسعه کار، تولید و اشتغال را بر عهده دارند، تصریح کرد: بسیج کارگری که در سال 88 آغاز به فعالیت کرده مهمترین هدف آن کمک به دولت در اسلامی کردن محیط و فضای کار و گارگری است که این امر به نوعی مبارزه با تهاجم فرهنگی و کمک به نهادینه کردن منویات مقام معظم رهبری در این خصوص در اقشار پرزحمت جامعه است.

وی در خصوص عمده برنامه‌های هفته بسیج نیز خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری مسابقات قرآنی در رشته حفظ، قرائت، تجوید بین کارگران و خانواده کارگران در روز هفتم آذرماه با حضور 400 نفر از کارگران در مجتمع فرهنگی عین‌القضات همدانی برگزار می‌شود.

 مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج در روز هشتم آذرماه نیز همایش فرماندهان پایگاه‌ها در نیروگاه شهید مفتح با هدف تقدیر از این پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی در خصوص عمده برنامه های بسیج کارگری در سطح استان همدان در مناسبت‌های مختلف افزود: برگزاری یادواره‌های کارگری در شهرستان‌های مختلف، دیدار با خانواده بسیجیان کارگر و شهدای بسیج کارگری، عطرافشانی مزار شهدا توسط بسیجیان کارگر و... از عمده برنامه‌های شاخص بسیج کارگری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار