به گفته مدیر امور اجتماعی شهرداری همدان احداث دو گرمخانه با ظرفیت پذیرش 200 نفر به منظور ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در همدان پیش‎بینی شده است.
کد خبر: ۵۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 25 June 2015
مدیر امور اجتماعی شهرداری همدان گفت: احداث دو گرمخانه با ظرفیت پذیرش 200 نفر به منظور ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در همدان پیش‎بینی شده است.
به گزارش فارس، سعید ترکمان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان احداث گرمخانه را از نیازهای ضروری شهر دانست و اظهار کرد: در بودجه مناطق شهرداری‌های 2، 3 و 4 همدان احداث دو گرمخانه مختص آقایان و خانم‌ها پیش‌بینی شده است.
وی افزود: برای هر کدام از این گرمخانه‌ها 2 هزار متر زمین با ظرفیت پذیرش بین 100 تا 200 نفر پیش‌‏بینی شده که در صورت تأمین اعتبار کلنگ ساخت این دو گرمخانه زده می‌شود.
مدیر امور اجتماعی شهرداری همدان با اشاره به ساماندهی اماکن مخروبه و محل تجمع معتادان تصریح کرد: 45 مورد ساختمان و ملک مخروبه بدون استفاده در شهر همدان شناسایی شده و با اجرای عملیات مورد ساماندهی قرار گرفتند.
وی گفت: ملک‌هایی که امکان بروز آسیب در آنها احساس شده و دارای مالک خصوصی هستند، از طریق ماده 110 شهرداری‌ها برای مالک آنها اخطاریه صادر شده است که با عدم مراجعه مالک و اقدام مقتضی املاک آنها تخریب می‌شود.
ترکمان بیان کرد: بضاعت مالی شهرداری و گستردگی اماکن مخروبه و بلاتکلیف در سطح شهر همدان سبب کندی پیشرفت کار شده است.
وی با اشاره به ممنوعیت عرضه دخانیات و قلیان در بوستان‌های در اختیار شهرداری همدان عنوان کرد: در صورتی که در ملک اجاره داده شده توسط شهرداری عرضه قلیان گزارش شود، قرارداد با فرد متخلف فسق می‌شود.
مدیر امور اجتماعی شهرداری همدان گفت: در بحث مغازه‌ها و کیوسک‌هایی که در پارک‌ها و اماکن عمومی اقدام به عرضه قلیان می‌کنند، چون شهرداری مالک نیست در صورت ایجاد سد معبر شهرداری می‌تواند با آنها برخورد کند، در غیر این صورت باید نیروی انتظامی ورود پیدا کند.




       





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار