سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان:
مرزبان امروز با تاکید براینکه بحث مالی فصل گذشته باشگاه بسته ‎‌شد، گفت: مقداری از پول بازیکنان در قالب وجه نقد و بقیه آن 90 درصد، به صورت سهام به بازیکنان پرداخت شد.
کد خبر: ۵۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲ 25 June 2015



سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری این باشگاه که شب گذشته برگزار شد، گفت: راجع به فصل گذشته باید بگویم که هیچگاه نشد که به رتبه‌ای کمتر از دهم در جدول رده‌بندی برسیم، پدیده تیمی منسجم بود که با همه سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت توانست اتحاد تیمی خود را حفظ کند و از هفته‌ها قبل بقای خود در لیگ برتر را تضمین کند.

علیرضا مرزبان با تاکید براینکه بحث مالی فصل گذشته باشگاه بسته ‎‌شد، گفت: مقداری از پول بازیکنان در قالب وجه نقد و بقیه آن 90 درصد، به صورت سهام به بازیکنان پرداخت شد که باید توجه داشته ‌باشید که این سهام رشد خواهد داشت و سوددهی هم برای آنان به ارمغان خواهد آورد. با پرداخت مابقی و 10 درصد باقیمانده نیز پرونده مالی فصل گذشته باشگاه بسته‌ شد و باشگاه صحبت با بازیکنان قدیم و جدید را برای حضوری مقتدر و مناسب در فصل آینده لیگ برتر آغاز کرده ‌است.
مرزبان پیشتر هم درباره مشکلات مالی باشگاه پدیده و اینکه گفته می‌شود این تیم حدود ۲ تا ۳ میلیارد برای تسویه حساب با بازیکنان و مربیان فصل گذشته این تیم نیاز دارد،گفته بود: از فصل پیش حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد مطالبات بازیکنان را به صورت نقدی تسویه کردیم اما یکسری مشکلات برای مجموعه پدیده به وجود آمد که ما در رخ دادن آن دخیل نبودیم اما خود پهلوان، وطن‌خواه، تدین و مرزبان زحمات زیادی کشیدند و می‌خواستیم همه جوره تیم را جمع کنیم اما در همان زمان متوجه شدیم که از نظر نقدینگی به مشکل خورده‌ایم.

قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان در فصل گذشته که سرپرست جدید این تیم نیز هست در این باره اظهار کرد: می‌توانستیم مثل خیلی از باشگاه‌ها به بازیکنان بگوییم برای دریافت مطالبات‌شان روال قانونی را پی بگیرند اما چون سیستم مجموعه پدیده جوابگویی است و وقتی بازیکنانی به تیم آورده‌ایم باید جوابگوی آنها باشیم قرار شد به جای طلب بازیکنان به آنها ملک، مغازه یا سهام بدهیم که با رایزنی و مشورتی که صورت گرفت خود بازیکنان سهام می‌خواستند و به برخی از بازیکنان ۱۰۰ درصد و به برخی دیگر ۹۰ درصد به جای مطالبات‌شان سهام دادیم. حتی به برخی دیگر اعلام کردیم اگر اینها را نمی‌خواهند به ما زمان بدهند تا پول که دست‌مان رسید با آنها تسویه کنیم و باید بگویم که به هیچ کسی هیچ چیزی را تحمیل نکردیم. البته بحث بازیکنان خارجی فرق می‌کند چون به آنها نمی‌شد سهام داد.

منابع مالی مشخص شد
قائم‌مقام و سرپرست باشگاه پدیده از تعیین منابع مالی پدیده در فصل جدید خبر داد.
مجتبی سرآسیابی  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: آقای پهلوان مالک باشگاه پدیده علیرغم تمام مشغله‌های کاری خود بنا به توجه ویژه ای که به تیم فوتبال پدیده دارد، در جلسه‌ای تمامی منابع مالی تیم را برای سال آینده مشخص کرد.
وی افزود: با پیگیری‌های آقای وطنخواه این مهم برای باشگاه انجام شد تا برای فصل آینده بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر کار را به پیش ببریم و تیمی را مهیای لیگ کنیم که خواسته هواداران پرشور پدیده است.
قائم مقام پدیده از روند مثبت مذاکرات با بازیکنان فصل گذشته خبر داد و گفت: انشاالله امروز رسما تمرینات خود را استارت خواهیم زد و با هدایت آقای مرزبان که فصل گذشته عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشتند کارمان را شروع خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار