مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان گفت: آب مشترکان تویسرکانی در تابستان جیره‌بندی نمی‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 24 June 2015
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان ضمن تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف آب از سوی مشترکان گفت: آب در تابستان جیره‌بندی نمی‌شود.

به گزارش فارس، محسن حمیدیان ضمن گرامیداشت هفته صرفه‌جویی آب، اظهار کرد: در صورت مدیریت بهینه و مصرف درست آب، در ایام تابستان جیره‌بندی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در صورتی که مشترکان پرمصرف نسبت به اصلاح الگوی مصرف خود اقدام کنند، امیدواریم بحران تابستان را در سال جاری با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان بیان کرد: تأمین آب شرب در تویسرکان از منابع زیرزمینی است که با اعمال مدیریت کاهش فشار آب و کاهش چشمگیر پرت شبکه آبرسانی می‌توان این میزان آب را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه آب تویسرکان از 9 چاه تأمین می‌شود، تصریح کرد: آبرسانی به تمام نقاط شهرستان با پوشش 100 درصد شهری و چهار روستا، به طور کامل و بدون وقفه در حال انجام است.

حمیدیان با بیان اینکه میزان پرت آب در تویسرکان 14 درصد است، افزود: با توجه به اعتبارت این بخش، سال گذشته با 130 درصد تعهد بودجه‌ای اصلاح شبکه انجام شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان بیان کرد: این میزان اصلاح شبکه در مناطق بافت فرسوده شهری صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن درخواست از شهروندان در صرفه‌جویی آب، بیان داشت: با توجه به کاهش بارندگی‌های اخیر از مشترکان خواهشمندیم نسبت به رعایت مصرف آب و صرفه‌جویی حداقل 20 درصدی یاری‌رسان شرکت باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار