با حضور استاندار مازندران، 14 کامیون کمک های مردمی و خیرین شهرستان آمل به مناطق زلزله زده اعزام شد.
کد خبر: ۵۲۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 15 November 2017
به گزارش تابناک : محمد اسلامی استاندار مازندران در حاشیه اعزام کاروان کمک‌های مردمی مازندران به کرمانشاه در جمع خبرنگاران در آمل اظهار کرد: مردم مازندران و خیران زحمات فراوانی در جمع آوری اقلام مورد نیاز کشیدند.

وی با بیان اینکه موجودی های جمعیت هلال احمر مازندران چادر و پتو به غرب ارسال شد، تصریح کرد: امروز کمک های مردمی به صورت دسته بندی شده از سوی هلال احمر آمل اعزام می شود و این حرکت ادامه دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه با توجه به فرموده‌های رهبری جمع آوری کمک‌ها شدت می گیرد، خاطرنشان کرد: این حرکت تا رفع کامل نیازهای مردم زلزله زده ادامه دارد.

اسلامی با اشاره به اینکه 14 کامیون امروز از آمل به این مناطق اعزام می‌شوند، گفت: فرستنده و دریافت کننده از سوی هلال احمر ثبت می شود تا  با مدیریت درست به دست مصرف کننده وافعی آن برسد.

وی با بیان اینکه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان دو مرحله ای است، اظهار کرد: در مرحله نخست امدادرسانی و نجات در اولویت قرار دارد که از این استان به تعداد نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شدند و در فاز بعدی مازندران سهمی در احیا و بازسازی این مناطق بر عهده می‌گیرد.

 فرماندار آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه این کمک ها از محل کمک های مردمی، بخشداری ها، شهرداری ها، خیرین و صنعتگران شهرستان آمل تهیه شده است، تصریح کرد: تنها یک روز پس از حادثه این اقلام تهیه شد.





منبع : کاسپین 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار