رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: صنعت خودروسازی در شهرستان بهار راه اندازی می شود.
کد خبر: ۵۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 24 June 2015

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از راه‌اندازی صنعت خودروسازی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، "حمیدرضا متین" در همایش روز اصناف همدان، اظهار کرد: صنعت خودروسازی با پیگیری نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس به استان همدان داده شده و در شهرستان بهار راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: در سال‌جاری شرایط استان با حضور برخی نمایندگان و استاندار ویژه شده و طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی مهمی در همدان اجرایی خواهد شد که از جمله آن‌ها آوردن صنعت خودروسازی به همدان بوده که امیدواریم به مشکل صنعت خودروسازی گذشته دچار نشود و این صنعت در همدان ماندگار شود.

متین تصریح کرد: طی یک‌سال گذشته تا کنون عملیات اجرایی چندین پروژه بزرگ صنعتی در استان آغاز شده همچنین برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در رونق اقتصادی استان بسیار تاثیرگذار بوده است و تمامی این امور در آینده استان همدان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: حضور سفرای روسیه و سایر مصادیق کار بسیار سختی است که در استان همدان اجرایی شد و این مسائل توفیقاتی را برای استان به همراه داشته است.

صدور مجوز احداث فولاد پتروشیمی توسط وزیر صنعت در همدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان تصریح کرد: احداث فولاد پتروشیمی و راه‌اندازی صنعت خودروسازی با پیگیری نماینده مردم بهار به نتایج مطلوبی رسیده به طوریکه مجوز احداث آن‌ها توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت صادر شده است.

دریافت سهیمه پتروشیمی اراک برای شهرستان اسدآباد

متین از گرفتن سهمیه پتروشیمی اراک برای شهرستان اسدآباد توسط نماینده این شهرستان خبر داد و گفت: بسیاری از استان‌ها پیگیر گرفتن سهمیه پتروشیمی اراک هستند و این سهمیه به شهرستان اسدآباد اختصاص یافت که تاثیر بسزایی در آینده اقتصادی استان به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارن همدان تاکید کرد: مردم همدان افرادی توانمند در امر شرکت در دریافت مجوزهای صنایع بزرگ هستند و انتظار داشتیم مردم همدان این کار را انجام دهند و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این افراد استفاده کنیم.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث کارخانه شیشه با ۶۳ هزار میلیون یورو سرمایه‌گذاری در همدان آغاز شده همچنین عملیات اجرایی فولاد فامنین در فقیرترین منطقه فامنین انجام شده و در حال پیشرفت است.

متین یادآور شد: ظرفیت تولید محصولات فولاد ویان۵۵۰ هزار تنی بوده و وجود چنین فولادی در کشور بی‌نظیر است و طی کمترین مدت زمان ممکن و به مدت دو سال و 10 ماه به بهره‌برداری رسیده است.

سرمایه‌گذاری شرکت شستا در حوزه فرآوری ماده معدنی دولومیت

وی شرکت شستا را توانمندترین شرکت معرفی کرد و گفت: این شرکت پروژه‌ای برای فرآوری ماده معدنی دولومیت در حال سرمایه‌گذاری دارد و امیداوریم در این خصوص به‌زودی به نتایج مطلوب و قابل قبولی برسیم.

متین در ادامه خاطرنشان کرد: بازاریان و کسبه بیشترین با را در حوزه امور مدیریتی بر عهده دارند چرا که کنترل بازار بر عهده آن‌ها بوده و به راحتی در تعیین قیمت تاثیرگذارند.

وی همچنین از پیگیری راه‌اندازی حسینیه همدانی‌ها در کربلا خبر داد و گفت: جامعه صنعتی همدان آمادگی کامل برای کمک به احداث حسینیه همدانی‌ها در کربلا را داشته و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

متین گفت: برای انجام هر کاری باید آرامش داشته باشیم و جامعه را از التهاب دور کنیم تا امور به سهولت پیش رود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار