رئیس هیئت نجات غریق خراسان رضوی گفت: ۲ هزار نجات غریق آموزش دیده در خراسان‌رضوی ساماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۵۲۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 11 November 2017
به گزارش تابناک : احمد کیفی اظهار داشت: به سبب مهارت‌افزایی نجات‌غریقان در این هفته نشستی در مشهدمقدس برگزار می‌شود و هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی با در نظر گرفتن برنامه‌های آموزشی سعی کرده که سطح علمی و عملی نجات‌غریقان را در استان افزایش دهد.

رئیس هیئت نجات‌غریق خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 4 آزمون درجه 2 در مشهد گرفته می‌شود و عموم درصورت قبولی در این آزمون به کلاس آموزش راه یافته و با پشت سر گذاشتن این کلاس آموزشی 60 ساعته، گواهینامه نجات‌غریق درجه 2 به آنها تعلق می‌گیرد.

کیفی خاطرنشان کرد: هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی برای ناجیانی که مشغول به‌کار هستند نیز در هر سال آزمون با موضوعاتی مانند کمک‌های اولیه، مسائل حقوقی و نظایر آن برگزار کرده و در صورت قبولی نجات‌غریقان در این آزمون‌ 9 تا 10 ساعته، مجوز کار یک‌ساله به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت حدود 2 هزار نجات‌غریق در خراسان‌رضوی تصریح کرد: از برنامه‌هایی که هیئت نجات‌غریق آن را تا پایان سال 96 برگزار می‌کند می‌توان به مسابقات 22 بهمن و همچنین برگزاری دوره ارتقاء درجه در خراسان‌رضوی اشاره کرد.

کیفی افزود: برگزاری کلاس‌های آمادگی برای نجات‌غریقان استان خراسان‌رضوی تا خرداد ماه امسال نیز از برنامه‌های دیگر هیئت نجات‌غریق است؛ همچنین در مناطق و شهرستان‌های محروم با برگزاری یک دوره آزمون در بهمن ماه امسال نجات‌غریق جذب ‌می‌کنیم.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار