حسین جلالی با استقبال از برگزاری این رقابت‌ها در کیش آمادگی خود و منطقه آزاد کیش را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در این جزیره اعلام داشت.
کد خبر: ۵۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 24 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، برای برگزاری هرچه پررونق تر رقابت‌های کاپ فجر بزرگسالان، احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در کیش به دیدار حسین جلالی رفت.
 
در این جلسه که افشین بدیعی نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و نماینده ایران در فدراسیون جهانی تنیس روی میز حضور داشت، پیرامون همکاری های دوجانبه برگزار شد، پیشنهاد انجام مسابقات کاپ فجر امسال در جزیره کیش مطرح شد که با استقبال مسئول ورزش این جزیره روبرو شد.
 
در این دیدار سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با اظهار خوشحالی از امکانات مطلوب سخت افزاری و نرم افزاری موجود در جزیره کیش خواستار انجام این مسابقات در کیش شد.
 
سعادت مند با توجه به این که نزدیکی تاریخ این رقابت‌ها با مسابقات کاپ آسیا در دوبی می‌تواند موجب تسهیل حضور تیم‌های میهمان شود گفت: بی تردید انتخاب مناسب کیش می‌تواند باعث جذب بازیکنان خوب خارجی و میهمانان قدرتمند در مسابقات کاپ فجر امسال شود.
 
در ادامه حسین جلالی با استقبال از برگزاری این رقابت‌ها در کیش آمادگی خود و منطقه آزاد کیش را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در این جزیره اعلام داشت.
 
وی افزود: تا کنون جزیره کیش میزبان رقابت‌های مهم آسیایی و بین المللی بوده و ما خوشحال خواهیم بود با امکانات بالقوه جزیره کیش میزبان سربلندی برای تنیس روی میز باشیم.
 
در این جلسه افشین بدیعی نیز با اشاره به تاریخ تقریبی مسابقات کاپ فجر امسال با مسابقات کاپ آسیا در دوبی احتمال حضور بزرگان تنیس روی میز جهان را در این دوره از مسابقات دور از ذهن ندانست و عنوان داشت همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا تعدادی از بازیکنان حاضر در کاپ آسیا قبل یا بعد از این بازی‌ها بتوانند در رقابت‌های این دوره در ایران حضور داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات امسال در کیش با توجه به امکانات عالی چه در زمینه سالن و چه در زمینه اسکان با توجه به افزایش جایزه امسال می‌تواند پای بسیاری از بزرگان تنیس روی میز جهان را به مسابقات کاپ فجر ایران باز کند.
 
در پایان مقرر شد با معرفی اعضای ستاد برگزاری و انجام چند جلسه میزبانی این رقابت ها در جزیره کیش بررسی و نهایی شود.  


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار