معاون استاندار سمنان خبر داد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با بیان اینکه وزیر اقتصاد و دارایی در آینده نزدیک به این استان سفر خواهد کرد، گفت: استان سمنان در زمینه سلامت اداری بالاترین رتبه را از لحاظ تعاملات نزدیک بین دستگاه‌های اجرایی داراست.
کد خبر: ۵۲۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 06 November 2017

به گزارش تابناك سمنان، جلسه هماهنگی در خصوص کمیته پاسخ‌گویی مرکز ملی پایش کسب و کار صبح امروز با حضور همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان ویژه اصناف در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در این جلسه اظهار کرد: با حمایت و کمک استاندار سمنان فضای مطلوبی در استان در کسب و کار فراهم شده و توقعات نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است.

آقامحمد همتیان افزود: استان سمنان در زمینه سلامت اداری بالاترین رتبه را به جهت تعاملات نزدیک بین دستگاه‌های اجرایی داراست.

وی بیان کرد: وزیر اقتصاد و دارایی در آینده نزدیک به استان سمنان سفر خواهد کرد و با حضور وی سامانه رسماً افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان ادامه داد: ما از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم با ورود جدی به سامانه و رفع مشکلات، مباحث را کاملاً رصد کنند و با داشبورد اختصاصی که در اختیار استاندار قرار می‌گیرد، با سرعت بیشتر مطالب را رصد کنیم.

همتیان گفت: امیدواریم با این اقدام مسؤولان با مخاطبان ارتباط مؤثر برقرار کنند تا به‌عنوان استان پایلوت، پایه‌ای برای سایر استان‌ها شویم تا آن‌ها از تصمیم‌سازی‌ها و تجربه ما در استان خود بهره گیرند.

وی اضافه کرد: برای حذف کپی شناسنامه و کارت ملی هماهنگی‌های لازم انجام‌شده و از همه درخواست دارم گام به گام همراهی خوبی در این مسیر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دولت، وزارت اقتصاد و دارایی را در این حوزه مکلف کرده است و ما طبق ماده 25 قانون ششم موظفیم با 10 درصد ارتقا، رتبه خود را از 124 به 70 برسانیم.

همتیان افزود: هرچه رتبه شاخص‌های کسب و کار سرعت پیدا کند، سرمایه‌گذاران بیشتری استان ما را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار