مدیرکل راه آهن شمال از جابجایی 562 هزار مسافر نیمه اول سال جاری در خطوط ریلی شمال خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 02 November 2017
به گزارش تابناک : یوسف گران پاشا ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران از جابجایی 562 هزار و265 نفر مسافر در شش ماهه نخست سال توسط راه آهن شمال خبرداد و اظهار داشت: بیشترین مسافر جابجا شده در محور راه آهن شمال مربوط به فروردین ماه به تعداد 112 هزار و 403 نفر و کمترین مسافر جابجا شده متعلق به خرداد ماه به میزان 75هزار و 877 نفر بوده است.
مدیرکل راه آهن شمال گفت: راه آهن شمال هم اکنون با ظرفیت جابجایی روزانه حدود5 هزار نفر مسافر،نقش مهمی را در انجام سفرهای داخل استان و خارج از استان و کاهش ترافیک جاده ای دارا است.
به گفته گران پاشا ، هم اکنون 10 رام قطار مسافری در مسیر راه آهن شمال برای جابجایی مسافران در حال سیراست که شامل قطارهای تهران گرگان یک، تهران گرگان دو، تهران ساری، تهران فیروزکوه ، 4 رام ریل باس محلی (قطار حومه ای) در ساعت های مختلف روز در مسیر پل سفید - گرگان، و قطار گردشگری زیارتی ساری مشهد با هفته ای سه سرویس بصورت رفت و برگشت و قطار ساری - بندر عباس به صورت هر دو هفته یک سرویس فعال است.
مدیرکل راه آهن شمال افزود: ایمنی بالا، آسایش در مسافرت و مناسب بودن قیمتها از مولفه هایی است که همواره بر تعداد متقاضیان مسافرت با قطارها می افزاید و ضرورت توجه به کیفیت و کمیت سامانه حمل و نقل ریلی را دوچندان می کند.






منبع : مهر 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار