مدیر مراکز معاینه فنی خودروی مشهد از افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی شهربا اجرای طرح کاهش آلودگی هوا خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 31 October 2017
به گزارش تابناک : سیاوش میلانیان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به اینکه طرح کاهش آلودگی هوای شهر در هسته مرکزی مشهد در حال اجرا است لذا مراکز معاینه فنی مشهد آمادگی کامل برای پذیرش خودروها به منظور اخذ معاینه فنی را دارد.
وی افزود: با اجرای این طرح خودورهای فاقد معاینه فنی که در هسته مرکزی شهر حضور داشته باشند توسط پلیس راهور اعمال قانون می‌شوند.
مدیر مراکز معاینه فنی خودروی مشهد تصریح کرد: با اجرای این طرح پیش‌بینی می‌شد مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر مشهد افزایش پیدا کند.
میلانیان عنوان کرد: تا قبل از ابتدای طرح کاهش آلودگی هوا در هسته مرکزی شهر روزانه به طور میانگین 800 خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کردند که با اجرای طرح مذکور این تعداد افزایش و به یک هزار خودرو رسیده است.
وی گفت: با توجه به این افزایش مقرر شده در صورت افزایش مراجعه خودروها و به منظور کاهش معطلی در صف زمان فعالیت مراکز معاینه فنی 3 ساعت افزایش پیدا کند؛ البته که در حال حاضر ساعت کاری عادی این مراکز جوابگوی مراجعه‌کنندگان است.
مدیر مراکز معاینه فنی خودروی مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراکز معاینه فنی مفتح، آزادی، بهمن، حافظ، و رباط طرق با 16 خط پذیرای مراجعه‌کنندگان است.






منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار