در آئین معرفی رئیس دادگستری لنده بیان شد:
مزارعی خطاب به دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران گفت : نقطه امنی را برای کسانی که می خواهند آرامش و امنیت را از مردم لنده بگیرند ایجاد نکنیم.
کد خبر: ۵۱۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 29 October 2017
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه عبداله سعادتیان رئیس دادگستری شهرستان لنده شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در آئینی با حضور رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ؛جمعی از مسولان قضایی استان ؛شورای اداری شهرستان لنده و جمعی از مردم لنده مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان لنده برگزار شد.
بنابراین گزارش طی حکمی از سوی صادق آملی لاریجانی عبدالله سعادتیان رسما به سمت رئیس دادگستری شهرستان لنده منصوب و در این آئین با حضور رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد این حکم ابلاغ شد.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت:  اعتماد مردم به‌عنوان ‌مهم‌ترین سرمایه قوه قضائیه بوده و دادگستری باید پناه‌گاهی امن برای مردم و محور آرامش در جامعه باشد.
وی ‌به عزم جدی دستگاه قضا در راستای مبارزه با قانون‌گریزی وحفظ آرامش جامعه اشاره کرد و افزود: رفع مشکلات حقوقی مردم و صیانت از حقوق آنان در کنار حفاظت از بیت‌المال و اموال عمومی اصلی‌ترین وظیفه کارکنان این دستگاه است.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اولویت کاری دستگاه قضایی در راستای تسریع در رسیدگی به شکایات و پرونده‌های قضایی که به دادگستری تحویل داده می‌شود، گفت: خدمات قضایی باید به بهترین نحو ممکن به مردم ارائه شود و صادقانه کار مردم را به نحواحسنت انجام دهند.
مزارعی افزود: حوزه معاونت قضایی تجارب خود را به خانواده‌ها،دانش آموزان در مدارس مشکل نرم افزاری آن‌ها را در خصوص حقوق شهروندی یاد دهند.
مزارعی خطاب به دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران گفت : نقطه امنی را برای کسانی که می خواهند آرامش و امنیت را از مردم لنده بگیرند ایجاد نکنیم.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: مردم شهر لنده مردمی ولایت مدار، مومن و باصداقت هستند که نباید در وضعیت محروم اقتصادی بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار