رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از امکان کلاهبرداری مجرمان از زایران عتبات عالیات با ترفند صدور ویزای سریع اربعین خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 29 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ علی جمالی گفت.با نزدیک شدن به اربعین حسینی وهجوم زائران عتبات عالیات برای دریافت ویزا کلاهبرداران درفضای سایبری نیز فراوان شده اند.
 
وی با اشاره به اینکه صدور ویزا دارای ساز و کارهای قانونی واز طرف کنسولگری کشور عراق صادر می شود تصریح کرد: متاسفانه برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی با ایجاد صفحات جعلی سعی در کلاهبرداری از زایران عتبات عالیات را دارند.
 
این مسوول انتظامی گفت:پلیس فتا با تیمی متشکل از کارشناسان مجرب در شهرستان مرزی مهران بصورت ۲۴ساعته اقدامات فضای سایبری را رصد می کند.
 
وی خاطرنشان کرد:پلیس با افرادی که درفضای مجازی قصد کلاهبرداری از زائران را داشته باشند با قاطعیت برخورد می کند.
 
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت:زائران عتبات عالیات سعی کنند ویزای خروج از کشور را از مراکز معتبر تهیه کرده و به تبلیغاتی که درفضای مجازی مبنی بر صدور ویزا بصورت آنلاین منتشر می شود توجه نکنند.
 
گفتنی است:هموطنان عزیز می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوالی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir پیگیری نمایند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار