بخشدار آبپخش گفت: در احداث ساختمان اداری کمیته امداد آبپخش تسریع شود.
کد خبر: ۵۱۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 29 October 2017
علی مردانلو عصر شنبه در جلسه معارفه رئیس جدید کمیته امداد بخش آبپخش اظهار داشت: خدمت صادقانه به مددجویان و قشر آسیب پذیر جامعه از افتخارات مجموعه کمیته امداد است.

وی بیان داشت: خدمت به مردم در نظام اسلامی ارزشمند است ولی خدمت به طبقه محروم جامعه اجر و قیمت فراوانی داشته که مجموعه کمیته امداد این وظیفه را بر عهده دارد.

مردانلو عرصه خدمت رسانی در کمیته امداد را وسیع دانست و افزود: خدمت به محرومین جامعه در مجموعه امداد در زمینه‌های مختلف صورت می‌گیرد که می‌توان به تامین مسکن، خود اشتغالی و توانمندسازی مددجویان اشاره کرد.

بخشدار آبپخش بر احداث ساختمان اداری کمیته امداد آبپخش تاکید کرد و افزود: پیگیری‌های فراوانی برای احداث ساختمان اداری کمیته امداد انجام شده و خوشبختانه با عنایت مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اعتبار احداث آن نیز تامین شده و درخواست اینجانب تسریع در اجرای آن است.

وی از زحمات ۹ ساله رئیس قدیم کمیته امداد آبپخش تقدیر کرد و اظهار داشت: آقای جوکار تعامل بسیار خوبی با مجموعه دستگاه های اجرایی بخش داشت و در خدمت به نیازمندان فعالیت خوبی داشت و آقای غلامی رئیس جدید امداد آبپخش نیز از مدیران شایسته شهرستان بوده و تجربیات فراوانی دارد که امیدوارم در بخش منشا خیر و برکات فراوان شود.

در این آئین از خدمات علی اکبر جوکار تقدیر و رمضان غلامی به عنوان رئیس کمیته امداد آبپخش معارفه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار