رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: تیم والیبال میزان به دلیل عدم تمکن مالی رسماً منحل شد.
کد خبر: ۵۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 22 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جواد فخار در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: با‌ توجه به شرایط خاصی که موسسه مالی‌ و اعتباری میزان پیدا کرده بود و باشگاه فرهنگی ورزشی میزان نیز زیر‌مجموعه این موسسه به حساب می‌آمد، دیگر تامین مسائل مالی برای باشگاه فرهنگی ورزشی میزان و تیم والیبال میزان ممکن نبود، در همین راستا امروز صبح این تیم به صورت رسمی منحل شد.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی افزود: در آخرین صحبت‌هایی که قبل از اعلام رسمی انحلال تیم والیبال میزان مطرح بود، قرار بر این بود که بخشی از هزینه‌های اولیه تیم والیبال میزان را موسسه مالی و اعتباری میزان پرداخت کند اما به‌دلیل عدم تمکن مالی این موسسه چنین مسئله‌ای را نپذیرفت.

فخار خاطرنشان کرد: تیم والیبال میزان نیز از فدراسیون جهت سر و سامان دادن به مسائل مالی و شرایط فعلی خود تا پایان خردادماه از فدراسیون مهلت جهت پرداخت 60 میلیون ضمانت اولیه حضور و تامین منابع مالی را خواسته بودند، اما آن‌قدر وضعیت مالی باشگاه و موسسه مالی‌و اعتباری میزان بد بود که این باشگاه نتوانست هزینه بسیار ناچیز اولیه حضور در لیگ را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: عصر امروز جهت بررسی آخرین وضعیت انحلال تیم والیبال میزان و بررسی و تائید سالن شهید بهشتی مشهد جهت مسابقات لیگ برتر عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا به مشهد سفر می‌کند تا در این‌باره با وی جلسه‌ای داشته باشیم.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون از نظر فدراسیون تیم والیبال میزان دیگر نمی‌تواند شرکت کند که قاعدتاً در حال حاضر به دنبال نماینده‌ای از خراسان جهت حضور در لیگ برتر هستیم؛ تاکنون دو تیم جهت جایگزینی اعلام آمادگی کرده‌اند که اغلب نیز خصوصی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار