مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، گفت: با توجه به میزان بالای تردد در استان تهران، اهمیت راه‌ها و لزوم حفظ و نگهداری آن زیاد است؛ از این رو ارتباط صنعت و دانشگاه و به کارگیری تکنولوژی‌های روز نقش مهمی در بازسازی ابنیه فنی راه‌ها دارد.
کد خبر: ۵۱۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 25 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "مجید نصرالله‌نژاد" در دومین نشست سراسری روسای ادارات نگهداری ابنیه فنی راه‌ها که صبح امروز با حضور رضا اکبری مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رضا اکبری مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی راه‌ها و سایر روسای ادارات سراسر کشور در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س)، اظهار داشت: در استان تهران 2 هزار و 400 کیلومتر راه داریم.

وی ضمن اشاره به نوع راه‌های استان، ادامه داد: 200 کیلومتر آزادراه، 200 کیلومتر راه‌های اصلی، 450 کیلومتر راه‌های فرعی، 100 کیلومتر راه‌های فرعی درجه دو در استان تهران داریم.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان تهران با بیان میزان راه‌های روستایی، تصریح کرد: 1400 کیلومتر راه‌های روستایی در استان تهران ثبت شده است.

نصرالله‌نژاد به میزان ابنیه راه‌های استان اشاره کرد و افزود: 15 کیلومتر تونل در سطح استان تهران داریم، ضمن اینکه 101 دستگاه پل بالای 10 متر و 306 دستگاه زیر 10 متر وجود دارد.

وی با اشاره به میزان تردد زیاد در استان تهران، عنوان کرد: با توجه به میزان بالای تردد در استان تهران، اهمیت راه‌ها و لزوم حفظ و نگهداری آن زیاد است؛ از این رو ارتباط صنعت و دانشگاه و به کارگیری تکنولوژی‌های روز نقش مهمی در بازسازی ابنیه فنی راه‌ها دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، تأکید کرد: در استان تهران پل‌های رودشور در محور قم و ساوه، پل دلیچای در محور فیروزکوه پل‌های مهمی هستند که تعمیر ابنیه فنی این مناطق را دستورکار داریم؛ به طور کلی حفظ ایمنی پل‌ها اهمیت زیادی دارد که در همین راستا سعی کردیم بازدید مستمر از این پل‌ها داشته باشیم.

نصرالله‌نژاد با بیان اینکه ابنیه‌های دیگر اعم از دیوارهای حائل، برف‌گیر و ... هم داریم، تصریح کرد: در زمینه ترمیم گردنه گدوک فرانسوی‌ها اعلام آمادگی کردند که می‌توان از این ظرفیت برای استفاده از تکنولوژی‌های نو در استان استفاده کنیم.

وی در پایان بیان کرد: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها حساسیت زیاد دارند که متأسفانه مظلوم واقع شده‌اند، این در حالی است که عدم توجه به آن خسارات زیادی در پی خواهد داشت؛ امید است که با همکاری مسوولان بتوانیم با کمترین هزینه مشکلات را حل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار