با مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس محقق شد
با مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس در تامین هزینه حضور شرکت های دانش بنیان و فناور منطقه آزاد ارس در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ( RINOTEX2017 ) این شرکت ها می توانند بدون پرداخت هزینه در نمایشگاه حضور داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 23 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، در جلسه ای که با حضور شرکت های پذیرفته شده در مرکز رشد ارس برگزار شد، مشکلات و چالش های پیش روی هر کدام از شرکتها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مبنی بر اینکه شرکت های فناور و دانش بنیان مرکز رشد ارس می توانند از تخفیف ۱۰۰ درصدی برای حضور در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی استفاده کنند، به این شرکت ها ابلاغ شد.
این شرکت ها پیش تر نیز می توانستند از تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده برای ثبت نام گروهی استفاده کنند اما سازمان منطقه آزاد مابقی 50 درصد هزینه حضور در نمایشگاه ربع رشیدی را برای شرکت های مستقر در مرکز رشد ارس، متقبل شده است تا حضور شرکت های فعال در ارس بدون هزینه صورت گیرد.
در ادامه این جلسه نیز مقرر شد در راستای بهبود وضعیت فعالیت شرکت های مستقر در مرکز رشد ارس، دوره های آموزشی تخصصی ماهانه در این مرکز برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار