رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب گفت: ماه رمضان فرصتی برای همدلی هرچه بیشتر در دانشگاه ها است و لازم است از این مهم استفاده نماییم.
کد خبر: ۵۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 22 June 2015
  • به گزارش تابناک اصفهان به نقل از شبستان، دکتر محسن حاج کاظمیان رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی است، گفت: همدلی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به معنای استفاده از تجربیات و ظرفیت های مشترک است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین پیامدهای ماه مبارک رمضان همدلی افراد با یکدیگر است و باید در این ماه از این فرصت استفاده نماییم و در محیط های آموزشی همدلی هرچه بیشتر میان دانشجو و اساتید برقرار شود.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با بیان اینکه در زمینه ی تحقیقات کاربردی در سطح دانشگاه اگر زمینه ی همفکری و همدلی و هم اندیشی فراهم شود، افزود: در اینصورت از اتلاف زمان و سرمایه های انسانی و مادی در سطح دانشگاه ها جلوگیری می شود.

وی افزود: اگر این مهم در سطح دانشگاه ها انجام شود تحقیقات کاربردی زودتر به نتیجه می رسد و زمینه های تحقق تولید دانش بومی فراهم می گردد.

دکتر محسن حاج کاظمیان تصریح کرد: لازم است در ماه مبارک رمضان دانشجویان، اساتید و کارکنان به مسائل فرهنگی به خصوص انس با قرآن کریم توجه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :