معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: در راستای تخصیص اعتبارات به بازسازی بقاع متبرکه فاقد درآمد استان از سوی سازمان اوقاف، اماکن متبرکه استان کرمان مورد بازسازی و مرمت قرار می گیرند.
کد خبر: ۵۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 21 June 2015
سجاد افشارپور افزود: با کمک های بلاعوض سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هفت بقعه متبرکه فاقد درآمد استان در مناطق محروم بازسازی خواهند شد.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های سال جاری سازمان اوقاف در خصوص عمران و آبادانی اماکن متبرکه فاقد درآمد این طرح نیز در اماکن متبرکه کرمان اجرا می شود.

وی با اشاره به روند عملیات عمرانی در حال اجرا در اماکن متبرکه گفت: بیش از 200 هزار متر مربع عملیات اجرایی و ساخت و ساز در اماکن متبرکه استان در حال اجراست.

افشارپور در خصوص افتتاح باغ موقوفه فتح آباد بخش اختیارآباد کرمان افزود: همزمان با عید سعید فطر این باغ به بهره برداری خواهد رسید و وارد فاز خدمت رسانی به مردم شریف استان خواهد شد.

وی گفت: تالار بزرگ احسان نیز در ساختمانی به مساحت 10 هزار متر مربع تاکنون 85 درصد پیشرفت اجرایی در عملیات ساخت داشته که در حال تکمیل برای افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال است.
برچسب ها: اماکن متبرکه ، کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار