مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: این استان در حوزه تولید خون در کشور پس از تهران و فارس جایگاه سوم را دارد. سالانه 300 هزار کیسه خون در خراسان رضوی تولید می شود.
کد خبر: ۵۰۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 08 October 2017
به گزاش تابناک : دکتر حمیدرضا اسلامی روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سازمان انتقال خون خراسان رضوی به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: سازمان انتقال خون در این استان 58 بیمارستان و مرکز درمانی و شش دانشگاه علوم پزشکی را زیر پوشش خدمات خود دارد.
وی ادامه داد: اهدای خون نقش مهمی در سلامت افراد و رفع نیاز بیماران دارد و شهروندان باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند.
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی همچنین گفت: بیشترین اهدای خون در این استان از سوی کارکنان نیروی انتظامی انجام می شود و هرجا احساس کمبود فراورده های خونی باشد این نیرو به مدد سازمان انتقال خون می آید. 
معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امنیت متعلق به مردم است و سنگربانان سلامت جامعه در کنار سنگربانان امنیت تامین کننده 2 نعمت بزرگ امنیت و سلامت هستند.
سرهنگ محمدمهدی نوروزی افزود: اگر جامعه از سلامت برخوردار نباشد در سنگر تامین امنیت نیز موفق نخواهیم بود. خون نماد حیات و جاودانگی است و حیات انسان به خون بستگی دارد لذا باید به اهدای خون توجه داشت تا در سلامت جامعه سهیم باشیم.
همچنین در پایان این مراسم کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نسبت به اهدای خون اقدام کردند. 
هفته نیروی انتظامی از جمعه 14 مهر آغاز شده است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار